beta ark komt niet vooruit

Tom2408

New Member
Hallo ik heb een beta ark AC
setup:
70cc stage 6 streetrace
Doppler krukas
17.5 dellorto
Yasuni R
Polini vario
Polini koppeling
5.8 gram rollen
polini groen trekveren
malossi rood drukveer

als ik ga rijden blijft ie stotteren en gaat max 40kmpu hoe warm of hoe koud hij ook is
tenzei ik hem op me standaard zet dan trekt hij gewoon door in zijn toeren
Kan dit komen door de trekveren/drukveer ?
 
Advertisement - register to remove this

Denk eerder aan je carb. Afstelling. Zet de luchtschroef 1.5 slagen open als basisafstelling en stel dan je sproeier af.

Welke kleur heeft je bougie?
Ik heb de luchtschroef op 1.5 staan en heb eig al bijna alle maten sproeiers geprobeert ben al heel lang bezig met dit probleem
En het is begonnen sinds ik de stage 6 streetrace cilinder erop gezet heb ik reed hievoor met een dr70 en daarmee deed hij het perfect
 
Als ik het zo zie is je drukveer wel erg strak... of liep deze soms goed op die dr70?
Post automatically merged:

Als ik het zo zie is je drukveer wel erg strak... of liep deze soms goed op die dr70?
Gwn een beetje pielen met je afstelling, idd drukveren en trekveren...

waarom ben je voor die stage 6 gegaan als ik vragen mag? Lijkt me niet dat die per se sneller is ofzo
 
Als ik het zo zie is je drukveer wel erg strak... of liep deze soms goed op die dr70?
Post automatically merged:


Gwn een beetje pielen met je afstelling, idd drukveren en trekveren...

waarom ben je voor die stage 6 gegaan als ik vragen mag? Lijkt me niet dat die per se sneller is ofzo
Ja ik zal effe wat drukveren fixe en trekverensetje

Ja ik had toen nog wat minder verstand van scooters en dacht dat die cilinder wel snel zou zijn heb er al aan zitten denken om gewoon n x een snelle cilinder erop te zetten
Post automatically merged:

Ja ik zal effe wat drukveren fixe en trekverensetje

Ja ik had toen nog wat minder verstand van scooters en dacht dat die cilinder wel snel zou zijn heb er al aan zitten denken om gewoon n x een snelle cilinder erop te zetten
Als ik het zo zie is je drukveer wel erg strak... of liep deze soms goed op die dr70?
Post automatically merged:


Gwn een beetje pielen met je afstelling, idd drukveren en trekveren...

waarom ben je voor die stage 6 gegaan als ik vragen mag? Lijkt me niet dat die per se sneller is ofzo
Hij reed opzich redelijk toen dr erop zat
Kon wel beter maar hij ging wel in zen toeren
 
als hij stottert zal het eerder aan de carb liggen, je zei dat je ongeveer alle sproeiers al had geprobeerd?
is je carb wel schoon enzo.
Staat je ontsteking wel goed? spietje erin en is je bougie/vonk nog goed?
 
als hij stottert zal het eerder aan de carb liggen, je zei dat je ongeveer alle sproeiers al had geprobeerd?
is je carb wel schoon enzo.
Staat je ontsteking wel goed? spietje erin en is je bougie/vonk nog goed?
Ik zal de carb wel n x in de ultrasoonreiniger leggen kijke of dat wat doet en vonk ga ik ook effe checke moet het wel n x droog zijn kan niet sleutelen in de schuur
 
Back
Top