Beta ark afstelling standaard uitlaat Gianelli

Beta ark

New Member
Ik zou graag 75 op teller willen rijden wie kan me helpen met me afstelling.
Ik heb nu

Std 50 cc luchtgekoeld
Std membraan std membraan platen
Std 12,5 mm carburateur dellorto
Hebo vario 6.5 gram rollen std koelvin
Malossi koppeling segment rode trekveren
Gele malossi drukveer
Std Gianelli beta ark uitlaat
Std poelie platen

Ik wil zoveel mogelijk std hebben maar wel lekker optrekken en door blijven rijden zomer en winter als het even kan
Wie kan me helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Gele drukveer is te zwaar voor een standaard setup... Dan verlies je zomaar ineens 10km/u op top..

Een witte is sterk zat..

Voor de rest vermoed ik dat die rode trekveren niet goed zijn.. Beter gewoon de originele erin laten zitten.. Die standaard Gianelli beta ark schijnt wel leuk te lopen, alleen originele trekveren zouden al goed moeten zijn.. Voor de vario rolletjes kan je nog rond de 5,5 grams / 6 grams proberen..

Veel zwaarder of lichter moet je niet gaan.. Sproeier zit rond de 72 a 82.. (even proberen aangezien niet te zeggen welke goed zouden moeten zijn..

Trail and error dus.
 
Gele drukveer is te zwaar voor een standaard setup... Dan verlies je zomaar ineens 10km/u op top..

Een witte is sterk zat..

Voor de rest vermoed ik dat die rode trekveren niet goed zijn.. Beter gewoon de originele erin laten zitten.. Die standaard Gianelli beta ark schijnt wel leuk te lopen, alleen originele trekveren zouden al goed moeten zijn.. Voor de vario rolletjes kan je nog rond de 5,5 grams / 6 grams proberen..

Veel zwaarder of lichter moet je niet gaan.. Sproeier zit rond de 72 a 82.. (even proberen aangezien niet te zeggen welke goed zouden moeten zijn..

Trail and error dus.
Sproeier 82 zit er al in

Welke kleur zijn standaard trekveren dan

Als ik lichter ga met rollen dan 6,5 maakt ie heel veel toeren maar weinig trekkracht word dat anders met een witte drukveer

Hoe hard zou ik moeten kunnen rijden met die afstelling
 
Back
Top