Beta Ark 70cc dip

Jenson Groot

New Member
Ik heb mijn Beta ark nu 2 maanden en ben nu een beetje aan het oefenen met wheelies. alleen ik merk dat als ik mijn brommer omhoog heb en dan mijn gas loslaat en dan weer volgas geef dat hij een dip heeft. dit is ook zo als ik gewoon wegrijd. die dip irriteerd me echt gewoon. hoe los ik dit het beste op

setup:
70cc stage 6 LC
19mm carb
malossi vario 4gram
malossi fly koppeling. rode drukveer/gele trekveertjes
yasuni R uitlaat

hoop dat jullie mij hier een beetje mee kunnen helpen want wil dit heel graag verhelpen
 
Advertisement - register to remove this

Yo! Is het nog gelukt met oplossen ervan?
Ik heb een beetje zelfde probleem ook Beta Ark 70cc en hij reed goed. Alleen nu opeens houdt ie in als ik het gas halfopen of meer draai... Bijzonder irritant dus ben benieuwd of je het hebt kunnen oplossen.
 
Ik heb mijn Beta ark nu 2 maanden en ben nu een beetje aan het oefenen met wheelies. alleen ik merk dat als ik mijn brommer omhoog heb en dan mijn gas loslaat en dan weer volgas geef dat hij een dip heeft. dit is ook zo als ik gewoon wegrijd. die dip irriteerd me echt gewoon. hoe los ik dit het beste op

setup:
70cc stage 6 LC
19mm carb
malossi vario 4gram
malossi fly koppeling. rode drukveer/gele trekveertjes
yasuni R uitlaat

hoop dat jullie mij hier een beetje mee kunnen helpen want wil dit heel graag verhelpen
Dus alleen als je omhoog gaat heb je deze dip? Check even of er nog benzine goed de vlotterkamer in stroomt als hij getilt is.
 
Back
Top