Bestellen scootparts plz help :(

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hallo mensen,

Ik heb al 2 keer geprobeert om op scootparts een boutenset aerox en een St.net agenda te bestellen maar het komt maar niet aan, ik denk dat ik iets fout heb gedaan wie kan me plz helpen hiermee.. alvast bedankt :D
 
Advertisement - register to remove this

Mail ze anders even gewoon om uit te leggen dat t niet wil lukken.
Maar verder kan je zelf weinig verkeerd doen, het is bij mij ook 2keer gebeurt dat t niet aan kwam, de 3de keer lukte t wel :?
 
Per bank moet je ook vooruit betalen, daar hebben ze ook je bankrek.nummer niet voor nodig.. Je hoort wel een bevestigings mailtje te krijgen van je bestelling. Maar nogmaals mail ze maar gewoon even.
 
als je bestelt hebt krijg je binnen 24uur een mailtje met gegevens van scootparts.nl
Daar staat ook hun rekeningnummer etc. in.
In dat mailtje staat goed genoeg beschreven wat je moet doen, dus ff goed lezen.

lees dit ook ff:
http://www.scootparts.nl/voorwaarden.html

En melf, scootparts doet rembours & vooruit betaling, het is maar net wat je op de site hebt geselecteerd.

Nou ik denk dat ik je nu wel genoeg geholpen heb :)
 
AeroXJunkii said:
Hallo mensen,

Ik heb al 2 keer geprobeert om op scootparts een boutenset aerox en een St.net agenda te bestellen maar het komt maar niet aan, ik denk dat ik iets fout heb gedaan wie kan me plz helpen hiermee.. alvast bedankt :D


En?Heb je ze al gemaild? Is het gelukt?
 
Back
Top