besteling easyparts.nl

Status
Not open for further replies.

geotec

Well-Known Member
hey ik heb vorge week maandag wat besteld bij easyparts en daar was toen maar 2 dinge van de 4 op vooraad. ik heb er toen voor gekozen om dit al te laten verzende;)(dit moet je zelf aan vinken omdat ik onder rembours besteld had) maar nu is er er weer 1 onderdeel binnen bij hun maar 1 klein ding nog niet, nu is mijn vraag of ze dit dan gelijk verzende of wachten op het ander onderdeel??

gr davey
 
Advertisement - register to remove this

hey ik heb vorge week maandag wat besteld bij easyparts en daar was toen maar 2 dinge van de 4 op vooraad. ik heb er toen voor gekozen om dit al te laten verzende;)(dit moet je zelf aan vinken omdat ik onder rembours besteld had) maar nu is er er weer 1 onderdeel binnen bij hun maar 1 klein ding nog niet, nu is mijn vraag of ze dit dan gelijk verzende of wachten op het ander onderdeel??

gr davey
kan je beter aan easyparts vragen aangezien je daar iets besteld hebt.
 
bij mij is er nu ook veel in bestelling en veel niet op voorraad maar mijn vraag hoelang duurt dat dan voordat dat binnen is?
als het uit italië moet komen LANG.
Scooterwinkel hier in de buurt, pcs, was ooit eigenaar van easyparts, maja heeft het verkocht omdat het niet samenging met en winkel en dealer en reperaties scooters.

Maja, hij koopt dus onderdelen wel nogsteeds direct in vanuit easyparts, dat nu een dorp verderop gevestigd zit. Ik heb ongeveer 1,5 maand geleden een origineel piaggio onderdeel besteld via hem bij easyparts, en hij heeft het vandaag nog steeds niet binnen, moest helemaal uit Italië komen.

Dus als het om originele onderdelen gaat / iets wat van ver moet komen kan het soms nog wellis lang duren bij easyparts..
 
Gewoon even bellen, wij weten helaas niet wat het beleid is van Easyparts, en hoe ze dingen regelen. Het zal ook zeker zo zijn dat elke situatie uniek is.

Case closed :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top