hallo. ik heb zelf ook een aerox.
ik heb ook een 50cc cilinder dr.
ik heb zelf gekozen voor een gianelli-chroom.
omdat hij goed tegen de nederlandse weers omstandigheden kan.
en omdat hij gewoon goed pressteerd je hoeft weinig aftestellen.
soms krijg je er zelfs rolletjes bij!!
ps:
naja veel succes er mee. technigas is ook een goede keuze! alleen roest snel.
technigas is een spaans uitlaatje . word in de zelfde fabriek gemaakt waar de Yasuni,
ook weg komt.
mvg:
Bij ELKE terugloop uitlaat die je erop gaat monteren zul je opnieuw moeten afstellen. Als je dat niet wil moet je er niet aan beginnen, of gewoon door een erkend scooterbedrijf laten doen.
Verder zijn Yasuni R leuke uitlaten op een 50cc cilinder.
Waarom zeg je dan dat je geen rollen wilt vervangen? Afstellen is niet alleen carburateur, maar het hele pakketje.
Bedankt voor de antwoorden
Dus simpelweg als ik aan de dealer vraag om hem af te stellen doet die dat volledig voormij?
Ik had eigenlijk een tecnigas next chrome op het oog , ik hoor er goede en slechte reacties van , ik wil niet zo veel geld aan zon uitlaat uitgeven
De dealer heeft zon chrome tecnigas liggen daaromdus zou ik me rox daar gewoon afleveren en zeggen zet die erop en stel hem af
Ik zeg doen. Ben zelf niet kapot op tecnigas. Ik weet ook niet wat de winkelprijs voor deze uitlaten zijn. Als je meer als 120€ moet betalen kan je beter een nette 2e hands Yasuni R kopen, waarmee je meer prestatie en vermogen in huis haalt.
Ga ik toch voor de tecnigas gaan dan
Ik wil niet te snel gaan rijden , er is hier namelijk veel control en ik wil me scoot niet kwijt snap je
Bedankt allemaal
Dus simpelweg als ik aan de dealer vraag om hem af te stellen doet die dat volledig voor mij?
dan zou ik lekker een sito+ pakken en een malossi multivar