Beste uitlaat voor 50cc?

Oloz

Well-Known Member
Hallo,

Ik vroeg me af welk de beste uitlaat is voor een complete standaard 50cc setup
Het gaat over een aerox

Ik zat aan een tecnigas te denken , is naar het schijnt goed voor zijn prijs en presteert goed op 50cc brommertjes
Nog andere suggesties van uitlaten waar je niks moet aan veranderen zoals rollen ofzo?

Dus ik wil gwn een uitlaat die ik erop zet , laat afstellen en kan rijden
Dus niet rollen vervangen / andere vario en die dingen
Gwn erop afstellen en rijden :P

Ik zou het apprecieren als je me wilt helpen
Alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

hallo. ik heb zelf ook een aerox.
ik heb ook een 50cc cilinder dr.
ik heb zelf gekozen voor een gianelli-chroom.
omdat hij goed tegen de nederlandse weers omstandigheden kan.
en omdat hij gewoon goed pressteerd je hoeft weinig aftestellen.
soms krijg je er zelfs rolletjes bij!!
ps:
naja veel succes er mee. technigas is ook een goede keuze! alleen roest snel.
technigas is een spaans uitlaatje . word in de zelfde fabriek gemaakt waar de Yasuni,
ook weg komt.
mvg:

hallo. ik heb zelf ook een aerox.
ik heb ook een 50cc cilinder dr.
ik heb zelf gekozen voor een gianelli-chroom.
omdat hij goed tegen de nederlandse weers omstandigheden kan.
en omdat hij gewoon goed pressteerd je hoeft weinig aftestellen.
soms krijg je er zelfs rolletjes bij!!
ps:
naja veel succes er mee. technigas is ook een goede keuze! alleen roest snel.
technigas is een spaans uitlaatje . word in de zelfde fabriek gemaakt waar de Yasuni,
ook weg komt.
mvg:

Dus tecnigas en gianelli-chroom presteren beide goed op standaard 50cc setups?
Maar ik wil niet rollen gaan vervangen enzo :P
Moet dat bij gianelli-chroom?

Als je de uitlaat goed onderhoud komt er toch geen roest op ofwel?:p

En je setup is volledig standaard?:)
Al hartelijk bedankt voor je antwoord :)

Bij ELKE terugloop uitlaat die je erop gaat monteren zul je opnieuw moeten afstellen. Als je dat niet wil moet je er niet aan beginnen, of gewoon door een erkend scooterbedrijf laten doen.

Verder zijn Yasuni R leuke uitlaten op een 50cc cilinder.

Bij ELKE terugloop uitlaat die je erop gaat monteren zul je opnieuw moeten afstellen. Als je dat niet wil moet je er niet aan beginnen, of gewoon door een erkend scooterbedrijf laten doen.

Verder zijn Yasuni R leuke uitlaten op een 50cc cilinder.

Ik weet dat ik die moet laten afstellen
Maar ze kunnen vergaan in afstellen , namelijk die rollen vervangen en zo kun je verdergaan

Dus gwn standaard afstellen bij de carb enzo , dit zal ik ook door een dealer laten doen
Snap je het? :P

Dus die uitlaat erop en laten afstellen

Waarom zeg je dan dat je geen rollen wilt vervangen? Afstellen is niet alleen carburateur, maar het hele pakketje.

Waarom zeg je dan dat je geen rollen wilt vervangen? Afstellen is niet alleen carburateur, maar het hele pakketje.

Wist ik namelijk niet , doet de dealer dat ook? Zo de rollen vervangen?
Ik dacht alleen dat die zo de carb afstellen maar dat is dan ook alles?

Dus heb ik me vergist :P

Ja dat heb je zeker.

Een dealer doet dit gewoon als je het vraagt.

Maarja, als je het zelf ook kan kun je het beter zelf doen.

Als ik jou was zou ik hem mooi weg brengen....

Maakt niet zo heel veel uit, techingas next, gianelli chrome, yasuni r, je kan er allemaal wel 80 mee halen en rap mee optrekken. De R wordt hier over het algemeen gezien als een van de beste uitlaten voor 50cc

Bedankt voor de antwoorden

Dus simpelweg als ik aan de dealer vraag om hem af te stellen doet die dat volledig voormij?
Ik had eigenlijk een tecnigas next chrome op het oog , ik hoor er goede en slechte reacties van , ik wil niet zo veel geld aan zon uitlaat uitgeven

De dealer heeft zon chrome tecnigas liggen daarom :p dus zou ik me rox daar gewoon afleveren en zeggen zet die erop en stel hem af :p

Bedankt voor de antwoorden

Dus simpelweg als ik aan de dealer vraag om hem af te stellen doet die dat volledig voormij?
Ik had eigenlijk een tecnigas next chrome op het oog , ik hoor er goede en slechte reacties van , ik wil niet zo veel geld aan zon uitlaat uitgeven

De dealer heeft zon chrome tecnigas liggen daarom :p dus zou ik me rox daar gewoon afleveren en zeggen zet die erop en stel hem af :p

Ik zeg doen. Ben zelf niet kapot op tecnigas. Ik weet ook niet wat de winkelprijs voor deze uitlaten zijn. Als je meer als 120€ moet betalen kan je beter een nette 2e hands Yasuni R kopen, waarmee je meer prestatie en vermogen in huis haalt.

Ik zeg doen. Ben zelf niet kapot op tecnigas. Ik weet ook niet wat de winkelprijs voor deze uitlaten zijn. Als je meer als 120€ moet betalen kan je beter een nette 2e hands Yasuni R kopen, waarmee je meer prestatie en vermogen in huis haalt.

Ga ik toch voor de tecnigas gaan dan
Ik wil niet te snel gaan rijden , er is hier namelijk veel control en ik wil me scoot niet kwijt snap je :D

Bedankt allemaal :)

Met elke uitlaat haal je zo'n beetje dezelfde topsnelheid. Een originele uitlaat welke ontgrensd is zal echter iets langzamer rijden, maar wel lekker optrekken.

tecnigas roest al in de doos iig en de prestaties zijn ook niet echt je van het.

Gianelli shot / Yasuni R loopt gewoon het mooist en het hardst.

Ik wil een chrome uitlaat
Dus kan ik beter de gianelli extra chrome pakken niet? Is toch hetzelfde ?
Dan moet ik die wel bestellen :(

Gianelli Extra is zeer zeker niet hetzelfde als de shot, maar waarom niet een fatsoenlijke pijp kopen en dan zelf effe polijsten ?

Back