Beste uitlaat Peugeot Horizontaal

ger69

SP 98 - SF3
Hey,

Ik rijd op dit moment met een Leovince TT en was benieuwd of iemand een betere uitlaat weet. Het gaat gewoon om een standaard cilinder.

En een andere vraag. Ik weet dat er voor Peugeot Horizontaal ook 70cc MHR en Polini cilinders bestaan maar ik kon geen enkele (geschikte) uitlaat hiervoor vinden. Iemand een idee?

gr.
 
Advertisement - register to remove this

Standaard uitlaat is idd het beste, vooral bij peugeot.
Voor je 2de vraag moet je dit topic maar ns lezen: http://forum.scooterforum.net/forum...-op-peugeot-voor-hoogtoerige-cilinders-77444/

Dit zijn volgens mij alleen cilinders voor verticaal, niet horizontaal. Horizontaal is er gewoon bijna niets zo te zien.

Heb trouwens een leuke cilinder gevonden denk ik, Malossi sport 70cc voor Jetforce Ludix, past dus ook op Speedfight 3 neem ik aan?

Loopt een Yasuni R hier goed mee, deze is namelijk ook verkrijgbaar voor Jetforece Ludix dus ook Peug. Horizontaal?

en qua carb, 17,5 mm of iets dergelijks? Andere koppeling nog? P1 vario vervangen?

Er passen toch alle Peugeot vario's en carburateurs op?

Is het ook nodig de krukas te vervangen? Scooter heeft nu 10.000 gelopen
 
Last edited:
Doppler S3R, Yasuni R, Technigas RS70, Bidalot S3R of een Technigas Trek. Over het algemeen dus de uitlaten die op ieder blok wel redelijk presteren dus.

Vario en koppeling lekken laten zitten zoals het zit (tot dat het versleten is). Peugeot horizontaal heeft al een goeie overbenging.

17,5 merk je bijna niets van (is mijn ervaring dan). Voor een cilinder zou ik de keuze leggen op een Airsal70cc <<< beste prijs/kwaliteits verhouding met een 19mm oid.
 
Back
Top