beste uitlaat 50 cc std.

R

rickluten

Guest
Hallo,

Ik zoek een nieuwe uitlaat voor mijn aerox, heb std setup alleen met gianelli extra chrome. haal 80 km.u er zit verder r17,5 mm op en gele drukveer met gele trekveertjes. maar wil nu wat sneller gaan door middel van een andere uitlaat. maar welke uitlaat kan ik het beste gaan kiezen?

b.v.d.
 
Advertisement - register to remove this

Dan zou ik een Yasuni R pakken, maar zoveel verschil ga je niet merken hoor. Kun je beter een laagtoerige 70cc monteren zoals een DR 70cc. Misschien zelfs die DR in combinatie met een yasuni r, of nog beter een gianelli shot, dan ga je wel lekker.
 
Wat een lelijke pijp zeg :D.

Je top snelheid zal amper hoger worden met een andere pijp, wel heb je wat meer koppel bij het monteren van een yasuni r of gianelli shot, maar of dat het geld waard is...
 
ok maar aan de vorm te zien is het dan een redelijke denk je? en de bocht enzo ? weet niet of jij dat zo ken zien :p
of ie beter is dan gia extra.
 
je had ook gewoon hier je vraag kunnen stellen ipv een nieuw topic aan te maken :)

die uitlaat heb ik nog noooooit gezien..
aan de hand daarvan durf ik te zeggen dat het echt geen super pijp zal zijn
 
is wel een oud ding , nog uit de tijd van Vipers en Kymco DJ's enz..

ik heb ze wel vaker gezien , volgens mij hingen ze vroeger ook @ josdijkman...

snel(ler) zullen ze iig niet zijn ..
 
Ik had eerst yasuni r en ben overgestapt naar gia extra. Niet echt klachten maar prestatie verschil is er wel maar niet echt dramatisch. Tenzij je echt op de kilometer kijkt maar ik denk dat het hooguit 4-5 km scheelt. En trekkracht uiteraard.
 
Bij Mina moet je een Gianelli Shot pakken, bij Pia een R.

Verschil in prestaties loopt elkaar niet zo erg mis hoor, maar het scheeld wel iets.

Vooral het verschil in uiterlijk, kwaliteit en geluid merk je.
 
dat maakt toch neit uit? licht toch aan afstelling en ik denk dat een Yasuni R beter is dan een gia shot?
en ne ehe tis geen twinner want er zit geen dubbele demper op :p

gr
 
Als het niet uit maakt, waarom zeg ik het dan?

Een Shot presteerd op Mina gewoon beter dan een R.
Maar een R presteerd weer beter op Pia.

Persoonlijk vind ik een Yasuni R ook een betere uitlaat hoor.
Zowel de afwerking, kwaliteit, het geluid, als de ophanging en demper.

Maar een Shot zal sneller zijn op Mina.
 
ok maar met een goeie afstelling hoeveel km//u zou ik dan kunnen halen ? en met beetje redelijke goeie trekkracht van rij nu 80 met extra en soms autowheely met 50 cc.
 
Back
Top