beste topsnelheid variateurset gy6?

kikkerman

Member
hallo, ik ben aan het kijken naar een nieuwe variateurset voor mijn gy6 blok voor meer trekkracht maar voornamelijk topsnelheid, welke set raden jullie aan? ik zat te kijken naar deze twee



mijn scooter is compleet origineel behalve andere cdi en luchtfilter, uitlaat en sproeiers komen er aan. wil mijn vario vervangen omdat er 12k km op staat en hij maakt te hoge toeren wanneer ik al van een kleine helling ga
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb deze Koso-vario met rollen van 7 gram:

Je toerenverloop wordt wat beter met een sportvario en je topsnelheid kan een met een paar km/h toenemen. Maar verwacht er niet teveel van. Als je echt meer trekkracht wil, zou ik er een 72cc opzetten. Een big bore kit heb je al van 35 euro.
 
Ik heb deze Koso-vario met rollen van 7 gram:

Je toerenverloop wordt wat beter met een sportvario en je topsnelheid kan een met een paar km/h toenemen. Maar verwacht er niet teveel van. Als je echt meer trekkracht wil, zou ik er een 72cc opzetten. Een big bore kit heb je al van 35 euro

bedankt, ja zat daar ook al aan te denken maar dan gaat hij wel meer verbruiken
 
Ik heb deze Koso-vario met rollen van 7 gram:

Je toerenverloop wordt wat beter met een sportvario en je topsnelheid kan een met een paar km/h toenemen. Maar verwacht er niet teveel van. Als je echt meer trekkracht wil, zou ik er een 72cc opzetten. Een big bore kit heb je al van 35 euro.

Zou hem daar niet kopen wegens de risicos die eraan kleven..

Goede feedback heeft de verkoper niet.
Plus je kan lang wachten dat je het krijgt geleverd (als er al iets geleverd gaat worden)
Misschien word die onderweg onderschept en of moet je nog douane kosten erbij betalen.


De mezoly lijkt wel een kopie van de koso..
 
Zou hem daar niet kopen wegens de risicos die eraan kleven..

Goede feedback heeft de verkoper niet.
Plus je kan lang wachten dat je het krijgt geleverd (als er al iets geleverd gaat worden)
Misschien word die onderweg onderschept en of moet je nog douane kosten erbij betalen.


De mezoly lijkt wel een kopie van de koso..
ik heb uiteindelijk deze gekocht


omdat hij goedkoop was en met verschillende rolletjes geleverd werd. er zit nu 5.5 in (6 was te zwaar hij trekte niet), is van de 54 naar 62 gegaan dus ik ben blij, accelereert ook sneller
 
Zou hem daar niet kopen wegens de risicos die eraan kleven..

Goede feedback heeft de verkoper niet.
Plus je kan lang wachten dat je het krijgt geleverd (als er al iets geleverd gaat worden)
Misschien word die onderweg onderschept en of moet je nog douane kosten erbij betalen.


De mezoly lijkt wel een kopie van de koso..
Ik heb hem daar wel gekocht. Vario was binnen drie weken binnen, zag er keurig uit en presteert vooralsnog goed. Voor 2 tientjes kan je wel een gokje wagen. Maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.
 
Back
Top