beste setup?

Mhr7trox

Well-Known Member
Goeiedag!

Ik heb een yamaha aerox met de volgende setup

Cilinder: stage 6 mk2 racing (niet getuned)
Uitlaat Yasuni c16
Carburateur 24mm polini Met top performance draaibaar spruitstuk en 6 kleps race membraam dmp en twinair powerfilter
Hpi onsteking met maximale vooronsteking
Malossi overange set
Dopler race krukas
Vertanding orgineel

Dit loop opzich aardig maar heb het gevoel dat het nog harder kan

Een derbi orgineel 50cc met scr corse onderlangs uitlaat blijf ik net voor haha

De een zegt yasuni 21 eronder maar dat vraag ik me dus onder andere af

Wat valt hier te verbeteren?

Toekomst wil ik een malossi mhr 7t eronder..
 
Advertisement - register to remove this

om te beginnen zou ik niet gaan vergelijk met een schakel. er zit gewoon teveel verschil tussen schakels en scooters, een ontgrensde derbi of am6 met andere uitlaat is al dik boven de 85 te krijgen.

heb je er over nagedacht dat de maximale voor ontsteking niet perssee het beste is en het snelste?

weet je welke c16 je hebt? de carerra of de city?
en heb je al wat geprobeert met je afstelling? die van je cvt, je ontsteking, squish etc etc. daar valt namelijk veel te behalen
 
om te beginnen zou ik niet gaan vergelijk met een schakel. er zit gewoon teveel verschil tussen schakels en scooters, een ontgrensde derbi of am6 met andere uitlaat is al dik boven de 85 te krijgen.

heb je er over nagedacht dat de maximale voor ontsteking niet perssee het beste is en het snelste?

weet je welke c16 je hebt? de carerra of de city?
en heb je al wat geprobeert met je afstelling? die van je cvt, je ontsteking, squish etc etc. daar valt namelijk veel te behalen
Ik heb de c16 carrera

Zal. Ik eens na moeten kijken
 
Dit is wel echt al een bommetje hoor!! Zo’n setup moet menig 50cc schakel er toch flink uit knallen.

ik denk persoonlijk dat er iets bij afstelling fout gaat want met zo’n setup is 20 paardjes toch wel te halen
 
Back
Top