B blada112 Well-Known Member 10 May 2009 #1 Hallo, Wat zou de beste set-up zijn voor mijn speedfight als ik hem max 70km/h maar wel veel trekkracht wil hebben...?
Hallo, Wat zou de beste set-up zijn voor mijn speedfight als ik hem max 70km/h maar wel veel trekkracht wil hebben...?
Q Quincy Well-Known Member 10 May 2009 #2 dat gaat niet je topsnelheid en trekkracht gaan samen, dus meer trekkracht = meer op top.
B blada112 Well-Known Member 11 May 2009 #3 hmmm jammer want dit is egt een heel groot joden paradijs8P
Vinnie Well-Known Member 11 May 2009 #4 waar slaat dat nou weer op? er is gewoon simpelweg geen setup die je zo ff kan maken zodat je mar 70 gaat en hard optrekt...
waar slaat dat nou weer op? er is gewoon simpelweg geen setup die je zo ff kan maken zodat je mar 70 gaat en hard optrekt...
TheRamon Gewoon Ramon.. 11 May 2009 #5 70 CC'tje is voornamelijk trekkracht. Natuurlijk ook top, maar meer trekkracht erbij als top erbij. Bovendien zorgt zo'n HPI ontsteking voor een goede trekkracht dacht ik.
70 CC'tje is voornamelijk trekkracht. Natuurlijk ook top, maar meer trekkracht erbij als top erbij. Bovendien zorgt zo'n HPI ontsteking voor een goede trekkracht dacht ik.