beste rotor voor straatgebruik

tnt-rox

Well-Known Member
ik vroeg me af welke rotor ik het beste kon kopen voor straatgebruik
dagelijks zo'n 15-20 km

gilardoni 70 stage2tuned
c20
21mm
 
Advertisement - register to remove this

Ga voor Hpi die heeft een curve. Selletra heeft vaste onstekingstijdstip is niet erg, maar stel je gaat op een landweg van 800m vlammen kan het mis gaan.

Mijn advies is: Koop Hpi :)
 
licht op je accu werkt niet lang genoeg. Of je moet 26 accus mee nemen.
rotor is zwaar onzinnig op straat en neem je dus alleen maar voor het tof doen.
lichtspoel van een hpi geeft amper stroom af... dus er zal alleen wat gaan gloeien maar je ziet geen fuck meer op de weg.

Mijn advies : koop lekker een std ontsteking en bespaar je weer een paar tientjes.
En ALS je echt zo graag een rotor wil... koop dan zeker GEEN hpi !

Als je het simpel wilt houden gewoon de italkit pakken ( rode selletra ). Die kan iedereen monteren.
Hpi is vaak gezeik.

en wat ruben zegt mag je vergeten want dat is BS :)
 
Ruben said:
Ga voor Hpi die heeft een curve. Selletra heeft vaste onstekingstijdstip is niet erg, maar stel je gaat op een landweg van 800m vlammen kan het mis gaan.

Mijn advies is: Koop Hpi :)



Vast ontstekingstijdstip:X... Een stnd ontsteking, heeft ook een vast ontstekingstijdstip..... Wil je zeggen, dat je daar niet lang mee volgas kan rijden? Een variabele onsteking levert eerder problemen op :L

Maargoed.. Voor straatgebruik zou ik gewoon een stnd ontsteking nemen... Niets is fijner en betrouwbaarder dan dat... Om nog maar niet te spreken, over het brute oppakken van de scooter tijdens gladheid, sneeuw, zanderige bochtjes & te aggresief rij-gedrag..
 
A-Bizar said:
licht op je accu werkt niet lang genoeg. Of je moet 26 accus mee nemen.
rotor is zwaar onzinnig op straat en neem je dus alleen maar voor het tof doen.
lichtspoel van een hpi geeft amper stroom af... dus er zal alleen wat gaan gloeien maar je ziet geen fuck meer op de weg.

Mijn advies : koop lekker een std ontsteking en bespaar je weer een paar tientjes.
En ALS je echt zo graag een rotor wil... koop dan zeker GEEN hpi !

Als je het simpel wilt houden gewoon de italkit pakken ( rode selletra ). Die kan iedereen monteren.
Hpi is vaak gezeik.

en wat ruben zegt mag je vergeten want dat is BS :)


:'( en als die nou dat ding er op zet (selletra)....geen goed onstekingspunt afstelt of helemaal niet...dan is het nog een drama...een standaardonsteking trekt het makkelijk op je setup ...dus waarom een binnenrotor ..als een orginele onsteking volstaat en je heb nog licht ook.
 
Sander said:
Vast ontstekingstijdstip:X... Een stnd ontsteking, heeft ook een vast ontstekingstijdstip..... Wil je zeggen, dat je daar niet lang mee volgas kan rijden? Een variabele onsteking levert eerder problemen op :L

Maargoed.. Voor straatgebruik zou ik gewoon een stnd ontsteking nemen... Niets is fijner en betrouwbaarder dan dat... Om nog maar niet te spreken, over het brute oppakken van de scooter tijdens gladheid, sneeuw, zanderige bochtjes & te aggresief rij-gedrag..

op de meeste stnd ontstekingen zit een gever dat is ook een soort vervroeger.

oi......
 
koop gewoon een 2e hands ontsteking over, er is zat 2e hands orgineel spul te krijgen . ik zou voor straat gebruik ook gewoon lekker je ontsteking houden, als je je licht op de accu aansluit blijf je dat ding opladen, dat heeft toch geen zin. je kan wel een rotor met lichtspoelen kopen, maar ik denk dat je dan in verhouding teveel geld betaald voor minder power, het geeft niet de power van een raceontsteking, en niet de power om je licht goed op te laden. als je echt nog een keertje de blits wilt zijn dan sloop je toch lekker je lichtspoelen af van een orginele ontsteking,
 
Back
Top