Sym euro 4 staat 40k km op heeft in totaal 3 of volgens mij zelfs 4x complete blokrevisie gehad!
Sym euro 5 vanaf 500km problemen met stationair lopen
Niet willen starten
Zuiger+cilinder bij 7k km naar de klote
Zip iget 22k km geen enkele keer iets kapot gehad....
Kymco's rijden met bijna 50k km waarbij pas 1x blokrevisie heeft gehad dus voor mij nooit meer sym.
Dan doe je toch echt iets niet goed als je 40k hebt gereden en 4x een blok revisie hebt gehad.
Dat is 10.000km per beurt wat je dan gereden hebt.. Misschien dan wat sneller je motor olie vervangen en er minder lang ermee blijven door rijden.
Olie is flink goedkoper dan je revisie+ de tijd die erin zit om het ding te vernieuwen.
Als je het goed doet kan je die 40.000km ook wel halen zonder blok revisie.
Zelf voor een scooter waarvoor ik vandaag gekeken heb zou er 12.000km op de teller staan (heb dit uiteraard niet kunnen zien omdat de vrolijke vriend de verkoper niet ze accu niet had aangesloten zodat ik alleen het contact hoefde om te draaien..
Beiden ging trouwens niet want de accu zowel het contact slot waren beiden verkracht..
Maar het ging erom dat die 12.000km gereden zou hebben en 1000km een revisie heeft gehad.. Hoe dan? Dat ding hoort gewoon 30.000km moeten kunnen lopen minimaal zonder enige aarzeling.
Ondertussen heb ik op mijn oude vivacity zeker al flink meer gereden.. Al heeft de teller erna nooit meer gedaan.