vos air zijn wel goede dingen.. neem minimaal 50L tank (liefst groter) en zorg dat je genoeg luchtopbrengst-p/m hebt...
heb hier thuis al 5/6 jaar een vos 50L ding staan.. kan alleen slagmoersleutel niet aan... verder rateltjes/spuitpistool enzo wel. ding is hufterproof....
Veel beunhazen die thuis veel doen gebruiken een fini compressortje op wieltjes, tank van 50 liter voldoet idd prima.
Je hebt ze ook van 25 liter, maar het werkt irritant als je hem zo leeg trekt en dat ie dus constant staat te loeien.
Iemand ervaringen met de premium line van Mannesmann? Ik heb geen Gedore, Facom of Snap on nodig maar wil wel kwaliteitsgereedschap hebben. Ik ken het wel van naam enzo maar nog nooit mee gewerkt.
Ik gebruik echt al vanaf m'n 15e hetzelfde setje van de kijkshop zo'n dof chroom ratel setje, 1/2 en 1/4 ratel er in + veel verschillende bitjes.
Kostte toen de tijd geloof ik 40 euro.... ik gebruik de ratel nog steeds vrij vaak als een hamer (beunhaas he), maar werkt nog altijd perfect! :#
Inmiddels is kwaliteit gereedschappen en werkplaatsinrichtingen verkopen m'n werk, dus zie en weet ik uiteraard wel hoe & wat.... Ik zou ook liefst een mooi setje willen hebben van stahlwille of hazet. Maar ik weiger dit kijkshop setje weg te doen of te vervangen voor het is afgeschreven :#
Mwah gaat wel... 2003. En m'n auto af en toe, een beurtje ofzo.
Maar zo zwaar krijgt hij het niet te verduren idd, als ik het vergelijk met hoe sommige gasten bv aan hun auto werken.
Ik wilde alleen even zeggen dat het helemaal niet zo'n miskoop hoeft te zijn dus. Niet iedereen trekt dagelijks M20 bouten los die met 250nm vastzitten etc
Ik heb nu nog een set van de Aldi, redelijk setje waar ik al jaren mee doe. Als er iets nieuws komt (ik had een mooie set in bestelling staan maar die is helaas nooit geleverd), dan wel iets in de richting van mannesmann, tengtools oid.
ben nu aan me 2e setje binnenwerk... deze houd het langer vol... gast bij brezan zei ook, dat de nieuwe modellen niks waren.. de oude waren veel beter.