Beste gewicht rolletjes/beste trekveertjes voor 50cc gy6 injectie

Pimekuhh

Member
Iedereen kent het wel, je rolletjes krijgen vlakke stukjes, je trekveertjes worden lam, het is tijd om ze te vervangen! Nu vraag ik mij af welk gewicht rolletjes het beste rijden. Ik weet dat het 16x19 rolletjes zijn die ik nodig heb. Maar nu moet ik nog weten welk gewicht het best is voor mijn scooter. Het is een china lx met een 50cc gy6 injectie motor. Dus, welk gewicht rolletjes zijn het beste voor mijn scooter? En welke trekveertjes zouden het beste zijn? Als jullie nog extra info nodig hebben, feel free to ask! :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

kunnen wij jou niet vertellen. Heb je geen zin om zelf uit te vogelen welke rollen het beste zijn voor jouw scooter kan je het beste de originele gewichten terug plaatsen.
Een 50cc 4t blijft hoe dan ook langzaam
 
kunnen wij jou niet vertellen. Heb je geen zin om zelf uit te vogelen welke rollen het beste zijn voor jouw scooter kan je het beste de originele gewichten terug plaatsen.
Een 50cc 4t blijft hoe dan ook langzaam
Hm ik heb wel zin maar ik ga niet geld uitgeven aan rollen die ik dan toch niet meer gebruikt haha. en opzich trekt mijn scooter zeer snel op. op de keuring papieren staat dat ie 2,2 kw heeft. omgerekend is dat 3 pk. dat is vgm redelijk veel voor een standaard scooter toch? Weet jij dan misschien welk gewicht de originele rollen zijn?
 
tTheoretisch wel. Maar het gewicht zit voor t grootste gedeelte in de stalen bus in het midden. Plastic gedeelte weegt vrijwel niets
 
Back
Top