Of je tandwielverhouding aanpassen, 'snelle' uitlaat, grotere cilinder enz. Wel in combinatie met de juiste afstelling natuurlijk, en dan kan een grotere carburateur helpen.
Of je tandwielverhouding aanpassen, 'snelle' uitlaat, grotere cilinder enz. Wel in combinatie met de juiste afstelling natuurlijk, en dan kan een grotere carburateur helpen.
Als je hem sneller wilt maken kun je je tandwielverhouding aanpassen, dan trek je wel slomer op. Wil je en sneller en harder optrekken kun je een grotere cilinder monteren met een andere uitlaat, een 70cc cilinder bijvoorbeeld. Grotere carburateur is ook handig, daar trek je vooral harder mee op.
Een 50cc op een volledig ontrgrensd am6 blok in combinatie met een snelle uitlaat, juiste tandwielverhouding, en 17,5mm carb trek je zo naar de 13000 toeren.
Een 50cc op een volledig ontrgrensd am6 blok in combinatie met een snelle uitlaat, juiste tandwielverhouding, en 17,5mm carb trek je zo naar de 13000 toeren.
Niet ff snel inderdaad, maar het is zeker wel mogelijk.
Ik reed met een dr50 (dus zo goed als standaard cilinder), 17,5mm carburateur en een onderlangse 50-70cc uitlaat. 108 op de gps.
13/53 tandwielverhouding.
Niet ff snel inderdaad, maar het is zeker wel mogelijk.
Ik reed met een dr50 (dus zo goed als standaard cilinder), 17,5mm carburateur en een onderlangse 50-70cc uitlaat. 108 op de gps.
13/53 tandwielverhouding.