BESTE BINNENROTOR!?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

is niet te zeggen.
verschil tussen pvl, malossi of hpi oid is miniem. de één zweert bij malossi en de ander wil niets anders als een hpi.
ikzelf heb iig een hpi2004 en ben dr hardstikke blij mee. doet t zoals hij het moet doen, en dat zal niet anders zijn met malossi of pvl rotor.

doe wat jij t mooist vind staan bij je scoot;)
kan je één van deze drie voor een mooie prijs krijgen doe dat dan gewoon.
laterzz,
Ken

idd , gebruik de search , en kijk eens rond bij races , sprints etc. waar ze topprestaties moeten leveren en dus de beste onstekingen gebruiken.

en het beste bestaat niet , Malossi maakt perfecte ontstekingen alleen zijn niet digitaal te programeren , HPI maakt die wel maar zijn weer moeilijker i gebruik , al met al is het gewoon een keuze die je zelf moet maken , als je topprestaties wilt moet je gewoon zelf uitzoeken welke ontsteking het het beste doet op jouw setup , dus testen gewoon..... ( en dat is met alle snelle delen zo)

Ik zeg PVL,

dingen zijn zo lekker gemakkelijk af te stellen.
Uiteraard zijn malossi, pvl en hpi 06 perfect. Dus wordt het toch kijken naar wat je het mooiste vindt :P

Dit is een redelijk nutteloze vraag. misschien zit ik er naast maar ik denk ook dat je er niet echt serieus mee bezig bent als je zo een vraag stelt.

Zoek wat informatie op over de verschillende ontstekingen zou ik zeggen en maak dan een beslissing.
Er is niet 1 beste rotor maar voor iedereen (en elke setup) is dat weer anders.

Status
Not open for further replies.
Back