Beste all season banden

Sven2005

Member
Ik heb een Peugeot vivacity uit 2005 en ik ben toe aan nieuwe banden. Nu vraag ik me af wat de beste all round banden zijn. Ik heb achter 130/70 x 12 nodig en voor 120/70 x 12.
Ik ben niet van plan om te racen of scherpe bochten te nemen. Ik wil vooral van A naar B kunnen rijden in zomer en winter zonder dat ik snel onderuit kan gaan.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb goeie ervaringen met Michelin city grip 2 bandjes
Bedankt voor de tip! Ik heb ook wat goedkopere banden gezien van deestone. Ik heb gehoord dat mensen niet zo tevreden zijn met deze banden. Weet toevallig iemand of die gewoon ronduit slecht zijn of dat ze wel prima zijn voor dagelijks gebruik van A naar B?
 
Ik zit echter alleen nog met de vraag of ik achter ook voor 120/70 x 12 moet gaan of juist de wat bredere 130 versie?
Kijk wat er nu onder zit , een bredere band , word een hogere band , en moet je de rollen aan gaan passen , anders veranderd het toerental en snelheid .
ik vind een iets bredere achter band wel mooi ... Meer Porum.
 
Bedankt voor de tip! Ik heb ook wat goedkopere banden gezien van deestone. Ik heb gehoord dat mensen niet zo tevreden zijn met deze banden. Weet toevallig iemand of die gewoon ronduit slecht zijn of dat ze wel prima zijn voor dagelijks gebruik van A naar B?
Deestone is redelijk, maar Michelin is echt merkbaar beter. Zeker in slechte weersomstandigheden.
 
Er zijn niet echt slechte banden. Alleen banden met minder grip. Als je je rijgedrag hiernaar aanpost zul je geen problemen krijgen. Heb altijd goedkope bandjes gehad. Ben 1x onderuit gegaan omdat er ineens een laag ijs op de weg lag toen ik de bocht om kwam
 
Back
Top