Beste afstelling zip 2t 50cc

LazloSrg

New Member
Yo,
Ik zou graag willen weten wat de beste afstelling is voor een standaard zip 2t 50cc ac cilinder met lange sito plus en 17.5mm carb. Het liefst gefocust op de optrek en niet op de top.
 
Advertisement - register to remove this

afstelling is niet zomaar te kunnen geven. een afstelling verschilt per scooter. per persoon. wat voor rollen zitten er nu in en wat is de reactie van de scooter?
 
ik heb zelf een zip 2 takt uit 2011, mijn setup voor autowheelies: sproeier 82, 17,5carb, sitoplus, 7.5 rollen/malossimultivar, polini 3gspeedclutch, blauwe trekveren, op dit moment trekt hij autowheelies met 50cc.
Achterop zitten en dan gasgeven terwijl je aan je stuur trekt is geen autowheelie he

Wat is er toch met al wijsneuzen die denken dat een standaard 50cc ooit een autowheelie zal trekken. In nog geen 50jaar. Je kan het een autowheelie noemen als.je zoals ik met mn dikke pens op het stuur gang en dan met gas geven altijd opstijg of ik nou wil of niet
 
ja nee oke dat is ook waar maar voor een 16 jarige is het wel makkelijker
Wat is makkelijker? Een autowheelie heeft niks met je leeftijd te maken he. En als je makkelijker een wheelie trekt omdat je meer vermogen hebt dan standaard is het normaal maar geen autowheelie. Autowheelie is wanneer je met iets te veel gas bij wegrijden zonder enige handeling je voorwiel niet aan de grond kan houden terwijl je normaal zit zeg maar. Althans zo staat het in mijn woordenboekje
 
Back
Top