betas zijn inderdaad wel erg gaaf ja
Mag ook wel voor die prijs.
Je bent bij een nieuwe er wel zeker van dat niemand, zonder verstand van zaken, er al aan gesleuteld/gebeund heeft.
Misschien even de zoekfunctie gebruiken van dit forum.
Mijn persoonlijke mening en ervaring:
Persoonlijk vind ik deze modelletjes ook wel heel erg leuk, maar dan als motor zijnde.
Aan een brommertje in deze categorie zou ik persoonlijk nooit beginnen, haal liever je motor-rijbewijs, bent immers oud genoeg.
Alhoewel als ik een account zie met het geboortejaar 2000 heb ik soms wel mijn bedenkingen over de oprechtheid.
Kijk maar eens hoeveel leden heeeeel toevallig geboren zijn in 2000.
Met 23 of 24 jaren hebben de meest toch al een B-rijbewijs, zijn afgestudeerd en hebben een autootje en het brommertje/scootertje waar ze door de jaren heen een berg aan geld hebben aan gespendeerd wordt verkocht.
Maar bovenstaand terzijde.
Denk er wel aan, dit is een Euro4 of 5 dus flink geknepen en dan met 6 versnellingen.
Je schakelt je mottig eer je aan de 45 kmpu bent geraakt.
Door het beperkte vermogen resulteert het verkeerde moment van omhoog schakelen ook nog een in het terug schakelen en opnieuw toeren te maken om vervolgens naar de volgende versnelling te schakelen.
En ik betwijfel of dit brommertje in z'n zesde versnelling uberhaupt nog extra snelheid maakt.
Het resultaat na een paar weekjes, er moet iets aan gebeuren om dit ding sneller te maken, toch???
Spaarpot wordt omgekeerd, die al bijna leeg was door de absurde nieuwprijs en is binnen een mum van tijd helemaal leeg met vaak minimaal resultaat.
Echt geen pretje om op zo'n geknepen ding in de stad te rijden.
Bovendien wij wonen in een land met veel regen en hoewel deze regen schoon lijkt, op het moment dat die druppeltjes op de straat belandt zijn, is dat water niet meer zo schoon.
Fijn als je met je brommertje ergens arriveert en door het hoge spatbord tot minimaal tot aan je knieen zeik nat bent met dit niet al te schone vocht.
Dus zorg voor een goeie regenbroek of motorbroek/pak.
Ondertekend: Ouwe zeur....