Best leuke scoot !

Advertisement - register to remove this

blah
frown.gif

alleen het model is mooi
 
Wel grappige stijlkenmerken, zoals kniekap en treeplank gespoten, zie je niet veel...

Kleuren vind ik persoonlijk niet mooi (of i.i.g. de combinatie niet)...

*yuk* een Twinner...

Greetz.
 
Tja. kleuren zijn niet zo, maar gewoon het werk wat erin zit. In Frankrijk hebben ze wel verstand van peronalisen.

Uitlaat zuigt idd.
Wel mooi vind ik de in de zijkappen ingebouwde knipperlichten.
Dat doorzichtige carter met gekleurd koppelingshuis en koelvin enzo ziet er ook erg vet uit vind ik.

en zie ik daar gasinjectie?
 
ik heb dat blad waar die in heeft gestaan
smile.gif

frans blad
er is voor meer geld getuned aan dan een OPEL GT (weet niet hoeveel die is maar dat staat er in)

[This message has been edited by AndroX (edited 12 June 2001).]
 
Ik vind die kleuren iets TE...maar ik moet zeggen dat ik bijvoorbeeld die knipperlichten en die carter echt heel gaaf gedaan vind.......alleen jammer dat die fransen niets van opvoeren snappen
biggrin.gif
 
Die lui van Mod' Auto hebben ooit wel een masterlijk relaxte Slider(Stunt eigenlijk) geproduceert. Die was wel super vet. Iemand ooit pics van gezien? Heb er een poster van boven me nest
smile.gif
Scan morgen anders wel ff pics in.
 
als mijn aerox er zo uit ziet als ik klaar ben met spuiten rij ik hem zo het ijzelmeer in. jezus wat eng, volgens mij is dat ding chemish en geet het in het donker ligt ofzow
 
Ja ga jij nou maar 160 rijden ofsow...

Dat ding ziet erniet uit met die kleuren voorde rest als die kleuren anders zijn is hij sekers heel erg vetjes...

In frankrijk zie in al die blaadjes iig nog 1 spiegel erop zitten meestal de linker....
 
Back
Top