This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bert visscher

Originally posted by Arne
Najib Amhali is wel ok, maar al was ie Nederlander geweest was ie VET gedist. Hij doet veel te veel Teeuwen na qua typetjes.

Wie ook goed zijn: Plien en Bianca, Sanne Wallis de Vries, Lebbis en Jansen..

ja viel me ook al op dat hij beetje zelfde stijl als hans teeuwen had.

en als je me agressief wilt krijgen moet je mij langer dan 10seconde naar plien en bianca laten kijken. Zij zijn echt zo irritant netzoals tineke schouten ofzow. Lebbis en jansen zijn daarentegen weer wel masterlijk en sanne wallis de vries kan soms leuk uit de hoek komen... maar ook beetje overdone vind ik.

edit: what about hans liberg? ik vind die gast echt opper
 
Je hebt ook zo'n groepje van 2 broers en een andere dude. Rooyackers, Kamps en Kamps.. Echt geweldig. Ook koel is Jan Jaap van der Wal (meer stand up comedy) en dan is er nog Jochem Meyer...

Lebbis en Jansen zijn ook altijd goed, een vriend van me heeft een hekel aan die Lebbis, dus al vaak discussies over gehad
 
Ik vind trouwens die stand-up comedy uit de US wel vet, maar alleen vaak wel als het een neger is, die doen ut em vaak wel!
 
Ik ben wel een fan van Theo Maassen en Hans Teeuwen, verder zag ik pas een stuk van André Manuel, wat ik ook sterk vond. Daar heb ik alleen verder nog niks van geluisterd, dus of ie verder ook goed is weet ik niet. Najib Amali vond ik persoonlijk niet zo heel sterk. Bert Visscher vind ik wel goed, maar alleen op tv, als je die kop van die gozer er niet bij ziet is het gewoon een stuk minder. Wat verder nog wel in de smaak valt bij mij is Herman Finkers, wederom meer op tv dan op cd, want bij hem moet je het decor er vaak bij zien om volledig te kunnen begrijpen waar het over gaat. Verder nog Youp van 't Hek, Lebbis en Janssen en Freek de Jonge. Jurgen Raymann vind ik niet zo goed, evenals Tineke Schouten. Carabet vind ik over het algemeen wel goed, iig de meeste artiesten kan ik wel aanhoren. Stand-Up comedian ben ik niet zo een grote fan van, sommige zijn echt waanzinnig goed, maar het grootste deel vind ik niet echt geweldig.
 
Ik vind hans Teeuwen helemaal de shit. Echt geweldig die gast. heb laatst de Hans Teeuwen - jostiband van kazaa gehaald, ik lag blauw
 
Lebbis en Janssen masterlijke lui. hebben ook wel een mooi nummer. Lebbis en Janssen - ik ben een eikel. wel een erg mooi nummer om eens te gaan luisteren.
 
laatst die vrouw op RTL4, met dat kassa gedoe? Erg om moete lache verder blijven youp en dat andere lelijke figuur ook met me doen hoor.
 
je hebt tog ook 100% AB op ned 3 soms?

bert visscher, harry jekkers, hans teeuwen, Theo Maassen, Arie & Sylvester vind ik wel vet.Verder ook Eddy Murphy ( RAW en SNL )en Chris Rock.
 
hans teeuwen is tof , die ouwe shows zijn chill , die nieuwe wat minder.al die zooi van hans teeuwen en theo maassen van "de mannen van de radio"zijn ook erg vet.Bert is ook wel ok
 
Jochem Meijer idd, die is echt geweldig. Snap niet dat die gast nog niet is doorgebroken.
 
Ik vind Bert Visscher niet echt vet... word beetje zenuwachtig van zn drukte en irritante stem... beter Teeuwen of Maassen
 
Originally posted by Ties
Je hebt ook zo'n groepje van 2 broers en een andere dude. Rooyackers, Kamps en Kamps.. Echt geweldig.

Daar was ik donderdag bij (in de stadschouwburg), aardig koel idd. Laat ook naar Bert Visscher geweest, weer erg lachen, maar je moet er erg van houden. Voorstelling "nee dan Lourdes." Ik heb fijne nuances op dvd, die is ook erg koel.
 
op me ouwe school is altijd vet vaak cabaret..... vaak die try-outs en zo
heb Najib amhali daar gezien, jochem meyer, vliegende panters etc etc etc....
najib vind ik Tof8)
myer vind ik ook Tof 8)
vliegende panters ook
en bertje en hansje zijn de kings ....
 
Originally posted by Tim
laatst die vrouw op RTL4, met dat kassa gedoe? Erg om moete lache verder blijven youp en dat andere lelijke figuur ook met me doen hoor.



die vrouw is tinneke schouten toch?



dat zijn wel me toppers

visser
najib
schouten
teeuwen