This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Berghem.... 13 Mei 2006.

Valentino... said:
Probeer ik al voor het derde jaar.
Tot nu toe lukt dat alleen in standaard en expiklasse.
Maar.....................er is hoop.O-)
Hoop je dat ik kom kijken?+pippi+ :*
 
ben misschien ook aanwezig op berghem afhankelijk van de status waarin mn zip zich verkeert
 
Voor mij wordt het nog veel sluitelen eind van deze week. Hij ligt nog helemaal uit elkaar en krijg pas eind van de week m'n spullen |(
 
wheely_king said:
Voor mij wordt het nog veel sluitelen eind van deze week. Hij ligt nog helemaal uit elkaar en krijg pas eind van de week m'n spullen |(


dan moet je wat eerder je spullen bestellen of niet zoveel zandbak gaan racen...
 
wheely_king said:
Voor mij wordt het nog veel sluitelen eind van deze week. Hij ligt nog helemaal uit elkaar en krijg pas eind van de week m'n spullen |(


oh ,maar daar wen je wel aan hoor :*
 
en ik heb nog steeds me zuiger niet binnen :X

wel een nieuwe voor veer (eindelijk) rechtspruitje en vlotterbak problemen zijn voorbij
 
Valentino... said:
Geven lekker weer af,50% zon,21 graden 40% kans op 1mm neerslag windkracht 3.

Aha dus geen tegenwind meer op het rechte end. Kijken of we gewoon de 150 weer kunnen halen :+
 
BART#21 said:
Aha dus geen tegenwind meer op het rechte end. Kijken of we gewoon de 150 weer kunnen halen :+

de 150 Kilo red jij toch altijd met of zonder tegenwind :#
 
g-one said:
de 150 Kilo red jij toch altijd met of zonder tegenwind :#

Nou Gé toch. Het is niet netjes om iemand zijn gewicht te raden. En je zou het niet zeggen maar ik haal het maar net +pippi+