Benzinepomp probleem

umbrow

Active Member
Beste mensen,
İk zit hier met een zeer vervelende probleem,
n.l.mijn scooter retro neco zijn benzinepomp was kapot en er bleef benzine doorstromen.
İk heb een nieuwe besteld en gemonteerd.
Nu heb ik de onderste vaciumslang aangesloten en als ik wil starten stroomt er benzine van de bovenste nippel wat normaal is, maar als ik de slang aansluit met de filter die naar de carburateur op de bovensye nippel en probeer te starten stroomt er geen benzine uit.
De slangen zijn niet verstopt, je kan er gemakkelijk doorblazen, maar er stroomt er geen benzine uit.
Als ik de slang van de bovenste nippel aftrek en wil starten, dan komt er wel benzine uit.
İemand een idee?
 

Attachments

  • IMG_20201106_181018.jpg
    IMG_20201106_181018.jpg
    176.3 KB · Views: 9
  • IMG_20201106_180950.jpg
    IMG_20201106_180950.jpg
    162.6 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,
İk zit hier met een zeer vervelende probleem,
n.l.mijn scooter retro neco zijn benzinepomp was kapot en er bleef benzine doorstromen.
İk heb een nieuwe besteld en gemonteerd.
Nu heb ik de onderste vaciumslang aangesloten en als ik wil starten stroomt er benzine van de bovenste nippel wat normaal is, maar als ik de slang aansluit met de filter die naar de carburateur op de bovensye nippel en probeer te starten stroomt er geen benzine uit.
De slangen zijn niet verstopt, je kan er gemakkelijk doorblazen, maar er stroomt er geen benzine uit.
Als ik de slang van de bovenste nippel aftrek en wil starten, dan komt er wel benzine uit.
İemand een idee?

Ben je er el achter, ik zit met hetzelfde probleem.
 
Ben je er el achter, ik zit met hetzelfde probleem.
Het is inderdaad al een ouder draadje maar als dit zo is zou het kunnen zijn dat je te veel tegendruk hebt.
Als de slang vanaf dit kraantje/pompje niet verstopt zit en het eventueel opgenomen filter is niet verstopt kan het zijn dat je vlotter of vlotternaald het toegangskanaaltje van de vlotterkamer niet vrij geeft of het kanaaltje verstopt zit.
 
Back
Top