Benzinemeter fly

Scootdelft

Member
Hallo allemaal,
Gisteren was mijn kilometerkabel losjes geraakt en had ik hem vervangen. Daarbij heb ik ook de teller losgekoppeld om er makkelijker bij te komen. Kilometerkabel aangesloten + stekkertjes van de teller weer geeft mijn benzine meter aan dat die vol is terwij die hiervoor ietsjes onder de 3 kwart was hoe kan ik dit weer corrigeren?

Betreft een piaggio fly snor oud model uit 2011 met 82xxkm
 
Advertisement - register to remove this

Kilometer teller kabel die je benzine peil bepaalt?

Ik denk dat je het verkeerd zoekt, benzinepeilmeter zit op je tank, onder of bovenkant.
 
Kilometer teller kabel die je benzine peil bepaalt?

Ik denk dat je het verkeerd zoekt, benzinepeilmeter zit op je tank, onder of bovenkant.
Als je me vraag goed leest zie je dat ik zeg dat ik die kabel had vervangen en de stekkertjes losgekoppeld van de teller en weer aangesloten
 
Misschien moet je even je vraag anders formuleren want er is niet echt een touw aan vast te knopen.

Dat blijkt ook wel uit dat je verder geen reacties krijgt omdat het niet echt te begrijpen is wat je nou bedoeld.
 
Misschien moet je even je vraag anders formuleren want er is niet echt een touw aan vast te knopen.

Dat blijkt ook wel uit dat je verder geen reacties krijgt omdat het niet echt te begrijpen is wat je nou bedoeld.
Nou ik had mijn kilometer kabel vervangen en bij het aansltuiten van mijn cockpit en teller stekkertjes geeft mijn tankmeter nu een volle tank aan terwijl die niet vol is
 
Ik neem toch aan dat je de connector gewoon hebt afgekoppeld van de cockpit en de draden op hun plaats gebleven zijn?

MAW een draadwisseling is niet mogelijk, of toch?

Anders de groen/witte draad even nakijken of deze nergens geklemd zit of sluiting naar massa maakt.
Verder kan het zijn dat de vlotter in de tank is blijven hangen.
 
Ik neem toch aan dat je de connector gewoon hebt afgekoppeld van de cockpit en de draden op hun plaats gebleven zijn?

MAW een draadwisseling is niet mogelijk, of toch?

Anders de groen/witte draad even nakijken of deze nergens geklemd zit of sluiting naar massa maakt.
Verder kan het zijn dat de vlotter in de tank is blijven hangen.
Ik heb de connectors aangesloten hoe ze waren en ze kunnen niet andersom zit een soort slotje in waar die een klik geluid geeft. En als de vlotter is blijven hangen wat kan ik daaraan doen?
 
Controleren of de vlotter juist gemonteerd zit.

Uit de tank halen en controleren of hij nog vrij kan bewegen.

Controleren of de meter het doet als je de vlotter op en neer beweegt.
 
Back
Top