benzine uit carburateur

BetaArkLc

Well-Known Member
ik heb beetje een probleem heb er net een 17,5 op gezet alleen de benzine gaat de carburateur wel in maar er niet uit wat kan heirvan het probleem zijn?
 
Advertisement - register to remove this

heb hem nog goed uitgeblaasen voordat ik hem erin deed dus denk neit snel dat dta eht kan zijn maar kan zijn dat er vuil in me vlotterbak zat en dat dat erin is gegaan zou straks nog wel even kijken maar denk niet dat dat het is
 
Originally posted by BetaArkLc
heb hem nog goed uitgeblaasen voordat ik hem erin deed dus denk neit snel dat dta eht kan zijn maar kan zijn dat er vuil in me vlotterbak zat en dat dat erin is gegaan zou straks nog wel even kijken maar denk niet dat dat het is

Ik denk dat je lerares Nederlands een acute hartstilstand krijgt, als ze dit leest :|
 
Probeer je Carb. eens HEEEL goed schoon te maken met Benzine en LUCHT<. Nadat je dat hebt gedaan probeer eens de luchtfilter eraf te halen en kijk of er benzine uit de Carb. komt. Zoja?? dan moet je proberen goed af te stellen.
 
Ik zou indd maar is ff goed je Carb goed schoonmaken.
Tip: Om je sproeier schoon te maken, moet je stroomdraadje doorknippen en zo'n draadje daaruit past precies door je sproeier heen zo haal je elk vuiltje eruit.
 
Back
Top