benzine toevoer

Advertisement - register to remove this

heb nu het spruitstuk en het membraam erafgehaald en de carbu gereinigd,zal weer even het in elkaar zetten vanmiddag
 
maar het probleem zit tussen de tank en carbu,daartussen zit en soort benzinepomje waarvan ik de werking niet goed weet,en misschien ligt daar het probleem,want de benzine komt niet in de carbu
 
zuig eens aan dat 2de slangetje (niet je benzine slangetje) maar dat andere wat uit je pompje komt als er dan benzine uit je benzine slang komt werkt dit goed
 
als ik aan het twee slangetje zuig,hoor ik wat geborrel ergens,zuig ik dan vervolgens aan de benzine slang die naar de carbu loopt,zuig ik wel benzine aan,maar dat is dan verder ook alles,nogmaals wat benzine in de cylinder kop gedaan,slaat dan even aan,maar loopt niet door,snap er niets meer van
 
blaas is in de slang waar je benzine niet uit moet komen. want dan ontstaat er een overdruk in de tank dus dan wordt de benzine naar buiten gedrukt.
 
heb in dat slangetje geblazen,geen resultaat,moet ik nu eerst zelf de benzine weer aanzuigen ,omdat alles leeg is in de carbu ed???
 
Back
Top