Benzine in luchtfilter 4t 125

Skipperr112255

New Member
Halloo ik zit met een probleempje...

Ik heb een skipper 125 cc 4t, maar er kom telkens bezine in me luchtfilter. Als ik hem eraf haal dan start die gewoon, maar als ik de luchtfilter erop zet zonder het slangetje erop tedoen start die ook niet, als ik hem erop doe zit die na paar keer kicken met gass erbij weer helemaal voll wat zou het kunnen zijn? Owjaa ik had hem even een paar dagen laten staan en eerst ree die 110 ongv ennu rijd die met moeite 80?

Mvg ,
 
Advertisement - register to remove this

Je geeft nog vrij weinig informatie.

Wat heb je nog meer gecontroleerd of is er wat bijzonders gebeurd?
 
ik had ooit ook zo,n probleem.
mij is toen verteld dat het het membraan was dat niet goed afsloot en door de druk in het carter de benzine door een openstaand membraanplaatje terug de luchtfilter in blies.
dit heb ik verholpen door de membraanplaatjes om te draaien zodat ze weer dicht stonden .|
daarna dat probleem niet meer gehad
 
Ik denk dat meneer Skipperr112255 geen interesse meer heeft en zijn probleem al heeft opgelost.
Hij is 19 oktober lid geworden en z'n vraag/probleem gepost.
Daarna heeft hij het forum niet meer bezocht!
 
ik had ooit ook zo,n probleem.
mij is toen verteld dat het het membraan was dat niet goed afsloot en door de druk in het carter de benzine door een openstaand membraanplaatje terug de luchtfilter in blies.
dit heb ik verholpen door de membraanplaatjes om te draaien zodat ze weer dicht stonden .|
daarna dat probleem niet meer gehad

Zo ver ik weet heeft 4 takt geen membraan. Althans nooit eentje gezien in een 139QMB-e motorblok. De inlaat klep bepaald hier of hij open of dicht moet zijn.. Als je dan een membraan erachter gaat plaatsen dan heb je een dubbele klep, en dat gaat op een 4-takt nooit goed werken i.v.m de flow die er door heen gaat.
 
Back
Top