Hallo iedereen!
Ik heb een probleem met m'n carburateur.
pas toen ik weg wilde op m'n scooter, kwam ik erachter dat een volle tank de vloer van de garage in was gelekt. Toen ik hier 's middags naar keek zag ik dat dit alles door mijn luchtfilter was gekomen. Ik heb een zij-standaard, en hij lekt dan ook alleen als 'ie scheef staat. er blijft dan maar benzine stromen omdat 'ie zo scheef staat, beetje raar, maar dat gaat dan zo rechtstreeks m'n luchtiflter in. Ik weet er allemaal maar weinig van, maar zie wel dat dat vlotterventiel normaal wel goed werkt, en die vlotter zelf blijft ook niet hangen.
dit hoort toch niet? jullie weten vast wel wat 't probleem is
Kan het mss zo zijn dat het vlotterventiel niet goed werkt omdattie scheef staat, waardoor benzine aangezogen blijft komen?
maar de vacuümslang zuigt toch niet vacuüm als de scooter uitstaat?
wat kan ik hieraan doen, want er zijn toch nog veel meer mensen die een zijstandaard hebben!? moet ik dan maar een gewoon/origineel standaard kopen?
Bvd.
Ik heb een probleem met m'n carburateur.
pas toen ik weg wilde op m'n scooter, kwam ik erachter dat een volle tank de vloer van de garage in was gelekt. Toen ik hier 's middags naar keek zag ik dat dit alles door mijn luchtfilter was gekomen. Ik heb een zij-standaard, en hij lekt dan ook alleen als 'ie scheef staat. er blijft dan maar benzine stromen omdat 'ie zo scheef staat, beetje raar, maar dat gaat dan zo rechtstreeks m'n luchtiflter in. Ik weet er allemaal maar weinig van, maar zie wel dat dat vlotterventiel normaal wel goed werkt, en die vlotter zelf blijft ook niet hangen.
dit hoort toch niet? jullie weten vast wel wat 't probleem is
Kan het mss zo zijn dat het vlotterventiel niet goed werkt omdattie scheef staat, waardoor benzine aangezogen blijft komen?
maar de vacuümslang zuigt toch niet vacuüm als de scooter uitstaat?
wat kan ik hieraan doen, want er zijn toch nog veel meer mensen die een zijstandaard hebben!? moet ik dan maar een gewoon/origineel standaard kopen?
Bvd.
Last edited: