benzine bestendige blanke lak?

koos911

HONDAddicted
weet iemand waar je benzine bestendige blanke lak kunt krijgen? zodat als je morst niet je verf eraf gaat? ik ben al bij een auto materialen zaak geweest, en verf winkel maar die hadden er nog nooit van gehoord ofzo. misschien weet iemand een internet winkel waar ze het hebben?
 
Advertisement - register to remove this

Benzine bestendinge blanke lak?!
Wat wou je daar mee doen ja? En elke lak kan othc tegen een beetje benzine? als ik benzine mors met tanken bladert niet opeens mijn hele scoot af ofzo... En met wasbeznine kun je je lak ook reinigen... Thinner das weer net iets anders
smile.gif


SvR
 
biggrin.gif
de blanke lak flikkerd er echt niet af hoor als er benzine op komt....en als dit wel zo zou zijn dan vergeet mijn blanke lak dit dus te doen want ik ben dus echt een held in tanken en ik tank er altijd nogal wat overheen en me blanke lak zit nog steeds op me kappen hoor.....
 
Uhm, benzien op je lak is niet goed, dat lost dus echt wel je lak op.

Maar het is nergens verkrijgbaar, waarvoor wil je het gebruiken?
 
Originally posted by Freezerator:
Uhm, benzien op je lak is niet goed, dat lost dus echt wel je lak op.

Maar het is nergens verkrijgbaar, waarvoor wil je het gebruiken?

Euh, waar heb je dat vandaan? Je kan namelijk benzine gewoon op je kappen laten pleuren en thuis eraf vegen zonder dat het vaag wordt ofzo! Was benzine en terpetine zelfde, zijn namelijk lakreinigers. (op oliebasis)

SvR
 
JA DUH!

Als ik tank, leg ik meestal een doekje rond om de vuldop maar that's me
smile.gif


Je kan als je morst het toch gewoon gelijk wegvegen eppo's!
Je hebt een BUDDY, daar in kan je spullen stoppen, oa. doekjes enzo
 
en als je een beetje snel bent vlam je van benzine naar benzine station
smile.gif
frown.gif


Tip: Gooi die gare oliepomp eruit, en gebruik je olietank als reserve benzine tank....
 
op mn scooter gaat de lak er idd niet af als je wat morst. (fabrieksverf), maar nu wil ik mn tank van mn mtx met blanke lak spuiten. de dop zit in het midden en als je dan morst loopt het mooi uit over de hele tank. maar ik zal er dan maar gewoon flink wat laagies blanke lak over spuiten, dan blijft het wel even zitten hoop ik. en een doekje erbij houden.
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Benzine bestendinge blanke lak?!
Wat wou je daar mee doen ja? En elke lak kan othc tegen een beetje benzine? als ik benzine mors met tanken bladert niet opeens mijn hele scoot af ofzo... En met wasbeznine kun je je lak ook reinigen... Thinner das weer net iets anders
smile.gif


SvR

ja ik had een keer stickers gekocht, mijn vader ging ze er op plakken, dus ik kom later aan gelopen zie ik hem met THINNER mijn kappen ontvetten!!! ik helemaal over de rooie, maar het was gelukkig nog goed gegaan. het had gelukkig geen tijd om in te werken
 
Back
Top