benelli scooter

Advertisement - register to remove this

Originally posted by NastroAzzuro:
Volgens mij is die K2 alleen qua kappen iets anders dan de 491, maar toch, iedereen zeikt altijd dat de 491 zo klein en krap is... ik pas er met mun 1.95 toch aardig op, okee 2 personen wil gewoon 100% niet, maar ik wil sowiesow niemand achterop, dus nu een goed excuus daarvoor
biggrin.gif
biggrin.gif
Verder gewoon idd lekkere wegligging en als je een keer met cilinder/carb etc bezig wil gaat dit allemaal lekker gemakkelijk, bij een SR (bijv) lopen de framebuizen wat irritant in de weg, hebbik geen last van...

Over irritante framebuizen gesproken, weleens aan een Ark gesleuteld
wink.gif
?...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hou hier A.U.B. mee op, handel dit maar af m.b.v. e-mail, en val er geen andere forumgangers mee lastig (doe ik zelf ook nooit
wink.gif
)...

Een Benelli is gewoon een topscooter, alleen; zit hij net zo laag als een 491?

Greetz.

k2=491 MET WAT ANDERE (sorry) kapjes...Precies hetzelfde frame enz dus deze heeft ook meer last van stoeprandjes als bijv een ark, mja lekker boeiund, gewoon voorzichtig doen.

Ark sleutelen is idd een ramp bart
smile.gif
 
Mijn vriendin heeft ook een K2, rijdt heel lekker, maar jammer genoeg is de voorvork nu naar de donder. Blijft een beetje hangen.
Verder wasie tweede hands en zijn de kappen idd gescheurd. Ik vind hem hartstikke strak. Dat kontje! Bijna net zo lekker als die van mijn vriendin!
biggrin.gif

Verder zit de cilinder helemaal in de kappen, ala cross. En de org. uitlaat, onderlangs, wordt kanon heet!
 
Erm, nee hoor, ik hou het bij Piaggio...

Lekker makkelijk uitlaten eronder draaien, lekker makkelijk sproeiertjes vervangen en carb schoonmaken...

Cilinders gaat ook easy, behalve bij dat Runner-frame (DNA weet ik niet)...

Greetz.
 
Ja , piaggio is ook redelijk makkelijk. Ik heb zowel een speedfight als een zip sp maar de speedfight blijft toch echt een stuk praktioschet om aan te sleutelen. Sorry piaggio lovers het is nu eenmaal een feit
 
Back
Top