benelli scooter

Advertisement - register to remove this

Kopen die Benelli!!!! altijd kewl, beetje andere kappen dan de 491, maar voor de rest vrijwel utzelfde toch??
biggrin.gif
biggrin.gif
mijn 491 ligt tenminste super op de weg (moet ie trouwens wel eerst goed rijden)
 
He enrico wat boeit het nou of jij hem lelijk vind !!!! mannetje !!

Een benelli rijdt gewoon super strak. heeft een van de beste wegliggingen van alle scoots. Het enige nadeel van benelli vind ik is dat de afwerking niet super is maar verder ok. En of ie mooi is of niet dat moet ieder maar voorzich bepalen
 
Originally posted by Johan:
He enrico wat boeit het nou of jij hem lelijk vind !!!! mannetje !!

Een benelli rijdt gewoon super strak. heeft een van de beste wegliggingen van alle scoots. Het enige nadeel van benelli vind ik is dat de afwerking niet super is maar verder ok. En of ie mooi is of niet dat moet ieder maar voorzich bepalen

Johan jij moet nou echt ophouden, die gast vraagt wat de mensen er van vinden en dus geef ik antwoord. Jij geeft antwoord terwijl je nergens verstand van hebt... Je bent gewoon een aarskonijn!
 
Nee enrico er wordt gevraagt of iemand er ervaring mee heeft en niet of ie hem mooi vindt of niet. Als hij hem niet mooi zou vinden zou hij heel deze topic niet geplaats hebbe.
Enne een aarskonijn ? is dat een nieuw soort ofso want ik heb er nog nooit van gehoord
 
Jah een aarskonijn is idd familie van de holtor en kontkanarie, maar ook van het welbekende tarrelhappertje... En ik zeg gewoon mijn mening over dat ding en dan begint die tarrelhapper van een johan strauss daarover te zeuren terwijl hij zelf niks nuttigs te zeggen heeft (in meerdere topics) en dat irriteert mij...
(Tip voor Johan ga naar scooter.startpunt.nu forum daar zijn ze allemaal van jouw niveau!)
 
Originally posted by Johan:
Ja want enrico is hier het mannetje

Hou hier A.U.B. mee op, handel dit maar af m.b.v. e-mail, en val er geen andere forumgangers mee lastig (doe ik zelf ook nooit
wink.gif
)...

Een Benelli is gewoon een topscooter, alleen; zit hij net zo laag als een 491?

Greetz.
 
Volgens mij is die K2 alleen qua kappen iets anders dan de 491, maar toch, iedereen zeikt altijd dat de 491 zo klein en krap is... ik pas er met mun 1.95 toch aardig op, okee 2 personen wil gewoon 100% niet, maar ik wil sowiesow niemand achterop, dus nu een goed excuus daarvoor
biggrin.gif
biggrin.gif
Verder gewoon idd lekkere wegligging en als je een keer met cilinder/carb etc bezig wil gaat dit allemaal lekker gemakkelijk, bij een SR (bijv) lopen de framebuizen wat irritant in de weg, hebbik geen last van...
 
Back
Top