Il Pirata said:Als je uit kortrijk komt en heel wat Malossi onderdelen hebt, ben je vast klant bij KW motors. Niet? Is echt een slechte dealer/tuner.
Hammer said:wallaroo ... ben van Leuven
70cc polini w-poort, malossi culasse
17.5 DO, malossi spruitstuk
polini vario
polini speedclutch
bidalot uitlaat, binnenkort andere -> iemand suggesties btw ?
Hammer said:En welke zou het beste presteren? Wel ni te duur, max. +/- 170 euro.
heb je 1518 euro moeten betalen en heeft hij 250 uren werk gedaan ?thug_life said:f*ck e,mijne runner staat bij kw,ik moet hem nog betalen,die vent slaat heel door zenne.
ik heb mijne runner binnen gedaan voor :
- nieuwe krukas (Malossi)
- yasuni C20
- dell'ortho 28mm carbu
- nieuwe gaskabel
- schroefdraad hertrekken van mijne MHR team
en dat was alles dat ik gevraagd had,heeft toch nie heel diene blok vernieuwd zeker, 1518euro kosten,waarvan 250euro werk uren!!!
vanaf ik hem terug krijg gaat dat blokje weer open,voor te kijken of alles goed is.
de vuille bedrieger,daar ga ik NOOIT meer naar toe!
Hornymoose said:heb je 1518 euro moeten betalen en heeft hij 250 uren werk gedaan ?
damn doe je het beter zelf en verkloot je alles dan naar hem te gaan een scoot kost niet eens zoveel :?
geen site ofzo?DNa power said:ik ben een belgische scooterracer,
mijnsetup
manston 2
hebo as
evo poulies+vario
pvl digitale onsteking
evo membraam
malossi team carb en spruitstuk
kart filter
DPR uitlaat
allerlij vertandingen
mijn nieuw blok word opgebouwd aankomende week
voor pia spul kom je bij mij of op de testbank woon bij bobejaanland
zou wel leuk zijn is meeting in belgieSpasta said:is het mss geen idee om is 1 meeting te houden waar iedereen heengaat.
maarja, dan zou iedereen al ne aanhanger (remork) en vervoer moeten kunnen fixen.
is zo kut dat het zo ver weg is allemaal eh :|
ej dit is me email timmyvandonderen@pandora.beSpasta said:geen site ofzo?
hoeveel kost een testbankrun dan?
Aah, ok.Spasta said:ik weet niet hoeveel k die w-poort draait eh. ik heb nog nooit zo'n cil gehad (heb trouwens een scooter).
Hammer said:Aah, ok.
Mja, ik heb is ff zelf gezocht en ik ga kiezen tussen Bidalot S2, Yasuni R (alu demper) en Hebo Gara 70.
raven stalker said:dit is mijn setup van mn stalker, blaast niet zo goed maarja
leovince rr
hebo 70cc alu
mhr vl13 membraan
21mm DO
Hebo vario
Hebo verstelbare koppeling
mhr redfilter
dit wordt het
bidalot c20
polini evo 70cc of 70cc mhr (bijde luchtgekoeld en mss getuned)
membraan blijft
carb ook
Mhr overrange
Evo krukas pen 12
mhr hogetoeren krukaslagers
mhr redfilter
dat is het zowat
ben van het onbekende dorpje testelt
Ok, dan neem ik de bidalot s2 of yasuni R. Bij Van der kruijs kost de yasuni R met alu demper wel 169.95 of ik moet erover gezien hebben.Spasta said:hebo gara is der nie voor 70 denk ik zo. Ik denk dat ge hebo racing 1/2/3 voorhebt.
Van de yasuni R en bidalot s2 (presteren hetzelfde) weet ik dat ze goed zijn (heb ze op m'n std. aerox gehad).
Die yas r alu is 150€ bij van der kruijs. (goedkoper heb ik hem nog niet gezien)
maar die hebo gara zou ik niet nemen. anders moet je eens een topic openen en vragen of er mensen zijn die iets meer weten over die polini w-poort.