This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Belgisch Kampioenschap Evergem (pix)

Razma

Well-Known Member
Zondag even naar Belgie gecruised voor het Belgisch Kampioenschap in Evergem.. Zoals gewoonlijk een hoop problemen bij de entree en het parkeren, maar dat zal nooit veranderen...

Aan de start 12 scooters en verder nog even naar de supermotard gekeken, 50cc schakel en Laverda Cup ook daar volgen foto's van.. even geduld

















 
S`am said:
De malossi dictatuur in belgie ...
idd, lijkt wel of half belgie gesponsord wordt door malossi.
Herken er een paar van spa.

Leuke foto's Inne
 
dani said:
idd, lijkt wel of half belgie gesponsord wordt door malossi.
Herken er een paar van spa.

Leuke foto's Inne

Er zijn maar een paar personen door malossi gesponsord in België, een daarvan heeft een gehele scoot gesponsord gekregen en de ander een pak.
 



Joma racing dude's, wat een ballentent :X, zo'n slechte service @ een winkel had ik nog nooit gezien/meegemaakt
 
Wille said:
Er zijn maar een paar personen door malossi gesponsord in België, een daarvan heeft een gehele scoot gesponsord gekregen en de ander een pak.


Worde wel gesponsord maar krijgen ook niet alles gratis hoor.
Meestal rijden ze voor de winkels, die dan malossi onderdelen verkopen.
 
Nitrox said:
Worde wel gesponsord maar krijgen ook niet alles gratis hoor.
Meestal rijden ze voor de winkels, die dan malossi onderdelen verkopen.


Leer lezen.
 
dat virus heerst hier ook wel eens

Meebee dat ik volgend jaar ook een jaar knmv licentie neem, dan kan ik wat vaker op mijn 70 rijden dan alleen ISC
 
dani said:
dat virus heerst hier ook wel eens

Meebee dat ik volgend jaar ook een jaar knmv licentie neem, dan kan ik wat vaker op mijn 70 rijden dan alleen ISC

het is mogelijk om met daglicentie te rijden