BELANGRIJK: Regels/Faq Projectgedeelte!

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Belangrijk: Regels/Faq Projectgedeelte!

Geachte Users,

We zijn al een tijdje bezig om een bepaalde structuur in het projecten forum te krijgen, helaas leest niet iedereen goed de regels, wat leid tot veel offtopic & onnodig geflame van mensen.

Vanaf nu gaan we strenger optreden bij de volgende dingen:

- Het niet lezen van de faq (wat vaak leid tot een slechte project pagina)
- Het nutteloos omhoog kicken van een topic ouder dan een maand.

Wanneer is je scooter een project, en wanneer is het meer voor Showcase

Een project bouw je vanaf het begin aan op, je post dus foto's hoe hij eerst was, en hoe je het opbouwt, het moet dan ook iets speciaals zijn.
Je scooter is meer voor scooterbase als: je simpelweg geen plannen hebt,
hele kleine plannen hebt en alleen je scooter wilt laten zien

Hoe zorg ik ervoor dat ik een nette project page maak:

1. je drukt op het knopje New thread (bij projecten zelf)
dan kom je in een veld waar je allemaal dingen in kunt vullen

2. We beginnen met de titel, weergeef een duidelijke titel, geen breezer talk, of erg extreem lange namen.

3. De eerste Alinea begin je e.v.t met het jezelf voorstellen, of je verteld je scooter carierre in enkele stappen + e.v.t wat pics

4. Nadat je dit gedaan hebt, ga je beginnen over 'het project'
een project houd in, dat je gaat laten zien, hoe je begonnen bent,
wat je plannen zijn,
en wat bv je doelen zijn, het is dus de bedoeling dat je een verhaal lijn hebt
niet simpel wat pics van hoe je scooter eruit ziet..

5. Hoe komt mijn pagina eruit te zien?

- Je begint met je setup, je tikt het lijstje met de spullen waar je mee wilt gaan rijden
- gevolgd door de foto's van je onderdelen + scooter (p.s post je foto's op een normaal formaat)
- e.v.t nog wat info over je scooter
- plannen, doelen, waar ga je de scooter voor gebruiken?

(LEES: dit is slechts een voorbeeld opbouw)

NOTE We hechten er veel waarde aan dat dit gedeelte netjes & overzichtelijk blijft.
We eisen dus dat het project in één keer geheel goed geplaatst word. Niet eerst een stukje tekst, en dat wat foto’s, nee gewoon alles in 1 keer. Doe je dit niet, hangt er direct een slotje om + een warning voor het negeren van de regels. Je kan gewoon alles in word/wordpad tikken, en die copy + past doen op het forum. Je kan zelfs een voorbeeld zien van de tekst die je aan het maken bent.

betreft de foto’s

Upload je foto's in een album op https://scooterforum.net/media/

Vind je dit niks, is het je eigen keuze om een goede server/site te zoeken waar je de foto’s kunt uploaden.
(denk eraan als de foto’s ofline gaan, gaat het project op slot)

Verder nog een mededeling betreft het omhoog kicken van topics ouder dan een maand.
Natuurlijk wil je graag reageren in het topic van een vriend/vriendin/kennis van je, maar let er even op hoelang het geleden is dat het topic omhoog gehaald is, veel users vinden het erg vervelend als er oude topics voor niks omhoog gehaald worden, wil je iets vragen aan die users, of heb je niet echt een nuttige toevoeging aan de pagina, stuur de user dan een PM ipv het topic omhoog te halen. Is het topic ouder dan een maand willen we niet dat het omhoog gekickt word, enkel door de eigenaar van het topic natuurlijk.
De gevolgen daarvan is een warning, 3 van deze warnings leid tot een ban van een week.

Ik hoop jullie hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.

M.v.g

De scooterforum.net crew!
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Foto's uploaden via het forum:

We hebben een mogelijkheid om je foto's makkelijk op het forum te zetten voor je project of simpel je scooter te showen:


Je kan ook commentaar geven op foto's, of een conversatie voeren via iemands userprofiel

Ik hoop dat jullie dit handig vinden en gaan gebruiken :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top