E ElMagico Well-Known Member 14 March 2006 #1 ik heb een vraag over mijn vario begrenzing,, ik heb mijn vario er af gehaald maar er zit geen ring meer tussen,,en hij rijd maar 50 /55KM per uur,, zit er mischien een andere variobegrenzing in of weet iemand dit?
ik heb een vraag over mijn vario begrenzing,, ik heb mijn vario er af gehaald maar er zit geen ring meer tussen,,en hij rijd maar 50 /55KM per uur,, zit er mischien een andere variobegrenzing in of weet iemand dit?
Timster Well-Known Member 14 March 2006 #2 er zit bij bij je vario verder geen begrenzing dat ik weet behalve de rin als die weg is zit er daar geen begrensing meer Upvote 0 Downvote
er zit bij bij je vario verder geen begrenzing dat ik weet behalve de rin als die weg is zit er daar geen begrensing meer
melf #50 Well-Known Member 14 March 2006 #3 ergens anders zit dan waarschijnlijk nog een begrenzer mja , wat voor scooter precies? Upvote 0 Downvote
E ElMagico Well-Known Member 14 March 2006 #4 Aprillia SR-50 LC uit 2004 en in me uitlaat zit ook nog een begrenzing, maar ik dacht dat er bij vario ook een zat? Upvote 0 Downvote
Aprillia SR-50 LC uit 2004 en in me uitlaat zit ook nog een begrenzing, maar ik dacht dat er bij vario ook een zat?
E ElMagico Well-Known Member 15 March 2006 #6 was ik al van plan.. maar Vario leek me ook wel goed idee Upvote 0 Downvote
70manstonzip Well-Known Member 15 March 2006 #7 Je moet wel eerst zeker weten dat die ring eruit is want je moet eerst je ring eruit halen en dan pas uitlaatprop eruit halen Upvote 0 Downvote
Je moet wel eerst zeker weten dat die ring eruit is want je moet eerst je ring eruit halen en dan pas uitlaatprop eruit halen