begrenzertje op Derbi senda

joelvdvorst

New Member
ik wil ff een begrenzer op mijn Derbi gooien voor onder andere rollerbanken naar 65 begrenzen zodat politie het gelooft.
maar welke begrenzer kan ik het best bestellen en hoe kan ik deze monteren want bij 2 takt weet ik niet hoe begrenzer werkt hoor het graag en dankjewel als je een linkje hebt van een goeie begrenzer stuur hem alsjeblieft
 
Advertisement - register to remove this

Dus je wilt hem begrenzen op een snelheid waar je al een wok hebt, + je ontsteking gaat ervan kapot, + als ze hem vinden heb je nog 250 extra boete en een boete voor de echte snelheid die die dan gaat. Ga dan gewoon lekker normaal rijden en m niet opvoeren.
 
Dus je wilt hem begrenzen op een snelheid waar je al een wok hebt, + je ontsteking gaat ervan kapot, + als ze hem vinden heb je nog 250 extra boete en een boete voor de echte snelheid die die dan gaat. Ga dan gewoon lekker normaal rijden en m niet opvoeren.
ik rij sowieso top snelheid maar als ze 100 zien op rollerbank pakken ze mijn rijbewijs af vandaar
ook voor me ouders zodat zij denken dat ie maar 70 gaat dus hij gaat er sowieso onder maar de vraag is hoe moet ik het doen en welke is het beste
 
Back
Top