This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Begrenzers Vision

Tim_b

Well-Known Member
Hey mensen, ik durf het bijna niet te vragen, maar waar zitten de begrenzers van een honda Vísion met-in . Er zit geen varioring in, maar hij gaat wel maar 40 en loopt al bij 25 uit de vario. Er zit wel zo'n kapje op, dat het vario vet tegen houd.
greetz Tim

Dat kapje kan eraf, en voor de rest, tja, een vision is gewoon niet echt super, cdi begrenst enzo, en niet echt een snel blok. Helaas

huh? zei je Vision? Wil je dood? Man ik durf er niet eens meer naar te kijken of ze vallen uit mekaar. En Visions hebben geen begrenser, ze gaan gewoon niet hard
en niet zonder reden. Tjek de "techniek"

Nou, omdat m'n Firefox aan gort is (iemand anders heeft hem in de prak gereden). Nou loopt er dus een rechtszaak tegen die gast, en ik heb niet veel geld. Maar ik moet toch elke dag een aardig aantal kilometers naar school, en dat is niet te doen met een Vespa (heb ik ook nog). Ik kon hem goedkoop overkopen van iemand. Maar, de vision van een vriend van me rijd 60. Dus zullen er toch wel begrenzers in zitten.
Hij is echt wel superlelijk, ik zal wel es een foto'tje uppen.
Maar hij rijd niet echt superkut ofzo. Hij trekt toch vrij aardig op, en heeft een ruim helmvak en een handschoenvakje. Hij is gewoon praktisch. (nu wil ik hiermee niet zeggen dat ik er helemaal tevreden mee ben hoor!) En de remmen zijn ook supergoed´(voor trommelremmen dan). Maarja, ik mis m'n f'foxje, snik, snik...

------------------
Honda Vision, origianelli :-(((

Nou, ik had dus dat kapje weggehaald bij m'n vario. Daarna liep hij 45 (daarvoor 40). Nu heb ik me een goedkope Top Racing vario gekocht en nu loopt hij rechte weg 60 op de teller. Dat is wel een fijne snelheid voor op een vision.
greetz Tim

------------------
Honda Vision, Top Racing variateur, 7,5 gr. rollen :-(((