Begrenzer

JAP

Well-Known Member
Hoi, ik ben al een hele tijd aan het zoeken hoe je zelf een begrenzer kunt maken met een jack-plug ( zelfde die aan een koptelefoonzit) weet iemadn misschien een site waar een schemaatje staat ofzo ??
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by JAP
Hoi, ik ben al een hele tijd aan het zoeken hoe je zelf een begrenzer kunt maken met een jack-plug ( zelfde die aan een koptelefoonzit) weet iemadn misschien een site waar een schemaatje staat ofzo ??

Dus je bedoelt als schakelaar een plugje inpluggen?
Sure, moet best te doen zijn
 
wout: goh mannetje waar is dat steckergaatje voor
jij: voor men interne discman
wout: oh dan is het goed (die jeugd van tegewoordig)

lijkt je dat handig ofzo? :|

ik zou lekker eentje met een knoppie fixen, desnoods een volgens het schema dat hier eerst stond werkt veel beter.
 
ik geloof dat dat schema voor morse is ofniet ?
btw met die plug die ik bedoel ik duw die gewoon heel goed weg duwen dat je die ingang nioet meer vindt voor de jack-plug
 
Originally posted by JAP
Hoi, ik ben al een hele tijd aan het zoeken hoe je zelf een begrenzer kunt maken met een jack-plug ( zelfde die aan een koptelefoonzit) weet iemadn misschien een site waar een schemaatje staat ofzo ??

Haha, heb ik ook geprobeerd...is een beetje mislukt, toen m'n motor liep en ik trok die jackplug eruit(zodat de begrenzer geactiveerd werd) toen kreeg ik een gruwelijke opdonder(had de isolatie van die stekker afgehaald) en daarna brandlucht en heel jackplug gevalletje naar de kloten....sindsdien heb ik gewoon een goed weggewerkt knopje(drukschakelaar onder dahboard), zogauw ik het knopje heb ingedrukt is er ineens geen knopje meer...kopje paralel aan dashboardkapje, onzichtbaar dus en alleen met schroevendraaier(spits voorwerp dus) weer om te zetten. Werkt perfect!!!!

ps. Wil je toch met een jackplug gaan werken dan moet je zowieso een relais gebruiken...anders krijg je hetzelfde effect als ik had, wil je niet meemaken!!
 
Back
Top