M Max27727 New Member Monday at 22:15 #1 Welke van de twee is de snelheidsbegrenzer? Attachments IMG_0348.jpeg 559.1 KB · Views: 18 IMG_0346.jpeg 355.4 KB · Views: 18 IMG_0347.jpeg 535.9 KB · Views: 18
M mickietjuh Well-Known Member Tuesday at 16:12 #2 Ik zie een stekker waar niks in zit en een kastje wat een cdi of relais kan zijn. Upvote 0 Downvote
trabiarie Well-Known Member Tuesday at 18:32 #3 En wij moeten raden welke scooter ? 2e foto lijkt me een obd stekker om de ecu uit te lezen Upvote 0 Downvote
Telefonica2. Well-Known Member Tuesday at 19:20 #4 trabiarie said: En wij moeten raden welke scooter ? 2e foto lijkt me een obd stekker om de ecu uit te lezen Click to expand... als je het raad krijg je de scooter vermoed ik als prijs! ik gok een riva model euro 5 Upvote 0 Downvote
trabiarie said: En wij moeten raden welke scooter ? 2e foto lijkt me een obd stekker om de ecu uit te lezen Click to expand... als je het raad krijg je de scooter vermoed ik als prijs! ik gok een riva model euro 5
trabiarie Well-Known Member Tuesday at 19:24 #5 Telefonica2. said: als je het raad krijg je de scooter vermoed ik als prijs! ik gok een riva model euro 5 Click to expand... Je gaat door voor een bijpassend regenpak , met helm Upvote 0 Downvote
Telefonica2. said: als je het raad krijg je de scooter vermoed ik als prijs! ik gok een riva model euro 5 Click to expand... Je gaat door voor een bijpassend regenpak , met helm
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Tuesday at 19:26 #6 trabiarie said: En wij moeten raden welke scooter ? 2e foto lijkt me een obd stekker om de ecu uit te lezen Click to expand... D8 dat jij een "Getunede" Glazen Bol had .... Upvote 0 Downvote
trabiarie said: En wij moeten raden welke scooter ? 2e foto lijkt me een obd stekker om de ecu uit te lezen Click to expand... D8 dat jij een "Getunede" Glazen Bol had ....
trabiarie Well-Known Member Tuesday at 21:51 #7 Brute-Force said: D8 dat jij een "Getunede" Glazen Bol had .... Click to expand... Helaas van tafel gerold , tijdens een emotionele bui , en nee wil er niet over praten Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: D8 dat jij een "Getunede" Glazen Bol had .... Click to expand... Helaas van tafel gerold , tijdens een emotionele bui , en nee wil er niet over praten