Begrenzer

GeleSlideR

Well-Known Member
IK HEB EEN VRAAG/PROBLEEM:

Ik heb een Yamaha Slider (Geel) en wilde deze wat harder laten lopen. Dus heb ik er een Gianelli NRX (incl. lichtere rollertjes) onder laten zetten. Hij gaat nu 85 km/u en trek als een beest op. Dus helemaal ideaal.

Maar ik wil natuurlijk niet gepakt worden. Dus wilde ik er een begrenzer onder laten zetten. Met afstandbediening.
Nu kwam die fietsenmaker tot de conclusie: "Er past geen begrenzer op een Slider!":(

Maar nu hoor ik van verschillende mensen dat er nog andere begrenzers zijn die er wel op moeten passen, maar niemand weet hoe of welke.

Kan iemand mij helpen met een begrenzer die wel pas of een aanpassing zodat er wel een begrenzer op kan.

Alvast bedankt!

Groeten, Een Snelle Gele Slider
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by GeleSlideR
IK HEB EEN VRAAG/PROBLEEM:

Ik heb een Yamaha Slider (Geel) en wilde deze wat harder laten lopen. Dus heb ik er een Gianelli NRX (incl. lichtere rollertjes) onder laten zetten. Hij gaat nu 85 km/u en trek als een beest op.


:|

Waarom zou er geen begrenzer passen? Lijkt mij dat het gelul is, maargoed... Een begrenzer sluit je aan op je ontsteking en een slider heeft die ook..
 
Ja dat weet ik, maar hij lulde iets dat een "normale"scooter 3 kabels heeft (waar dan die begrenzer moet) en een Slider heeft er maar 2 zij hij.

En hij maakte zelf ook begrenzers en heeft er ook een geprobeerd, maar het is alles of niets.

Ik heb niet echt super veel verstand van een scooter, dus weet al dat technische niet.
Maar wil wel een goed werkende begrenzer.

Weet jij er misschien 1???

SlideR
 
Tuurlijk past dat :| En aaargh dit doet me gewoon pijn aan me ogen, zon topic in TA.

En op een Slider met NRX ga je niet zoals jij beschrijft.
Ervaring van mijn kant ja.

(ik heb btw ook ooit met begrenzer gereden, 2 weken ofzo)
 
Mijnuh rijd relaxed.

maar jullie zeggen dat er dus gewoon een begrezer op past en dat die fietsenmaker me een oor aangenaait heeft???

SlideR
 
Relaxed ja... Das het goede wooord, maar niet, ' trekken als een beest' en 85 vind ik moeilijk te geloven maarja so be it.

Ik denk dat je gewoon een begrenzer kunt monteren, kij keens op www.scootparts.nl bij elkatra/diversen staat ie vast wel bij... :)
 
Back
Top