Begrenzer stottert kapot?

Volkan.azb

New Member
Beste leden,

Ik heb een vraagje ik heb sinds 2 weken een mezoly 4t 50cc 2v begrenzer en heb hem op mijn vespa sprint 2017 e2 gemonteerd.
De eerste 1,9ste week deed die het prima maar sinds vandaag begint hij raar te doen.
Als ik van stilstand volgas geef trekt hij in een keer door naar 35(begrensde stand zoals het hoort) maar nadat hij de 35 heeft aangetikt en ik hem op onbegrenst zet trekt hij netjes door naar de 40 maar dan begint hij te stotteren bij volgas als ik half gas geef gaat hij door naar de 45 maar als ik vol gas geef stottert hij en remt hij af naar 25km/h. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? ( scooter is orgineel niks aan gedaan op de varioring verwijderen na)

Mvg

Advertisement - register to remove this

Volkan.azb

New Member
Is het een carb versie ? dan eerst eens carburateur reinigen , misschien hoofd sproeier vuil . Je kan ook eerst een andere bougie proberen voor de zekerheid
Ja is een carb versie ik heb dit probleem ook met mijn piaggio zip 2000 4t 2v gehad destijds zelfde begrenzer enzv heb toen de begrenzer terug gestuurd en een nieuwe gekregen van k parts maar heb nu dus weer het zelfde probleem want heb mijn orginele cdi erin gedaan en dan is er niks mis mee

Sparky

Well-Known Member
Dezelfde CDI is al eens kapot gegaan op een andere scooter.
Toch koop je opnieuw dezelfde voor een andere scooter.
De originele CDI deed en doet het goed.
De CDI met begrenzer deed het eerst goed maar nu niet meer.
Je constateert zelf dat die Mezoly naar de knoppe is.
Wat wil je van ons horen of je hem moet terugsturen of niet?

Volkan.azb

New Member
Dezelfde CDI is al eens kapot gegaan op een andere scooter.
Toch koop je opnieuw dezelfde voor een andere scooter.
De originele CDI deed en doet het goed.
De CDI met begrenzer deed het eerst goed maar nu niet meer.
Je constateert zelf dat die Mezoly naar de knoppe is.
Wat wil je van ons horen of je hem moet terugsturen of niet?
Ik wil weten of ik misschien iets fout doe of dat het aan de begrenzer ligt