This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Begrenzer sleutel kwijt

g.salvo

New Member
Beste lezer,

Afgelopen weel ben ik mijn sleutel van mijn begrenzer kwijt geraakt en kan hem niet meer vinden. Nu vroeg ik mij af of ik het zelfde resultaat kon krijgen als de onbegrensde stand als ik de potmeter volledig open draai, of zal die dan nogsteeds begrensd zijn?

Ik heb deze begrenzer zitten op een zip euro 4 iget full malossi en mallosi ecu. Door de combinatie van begrenzer zonder sleutel volledig opendedraaid + malossi ecu vroeg ik mij ook af of die malossi ecu dan wel volledig zn werk kan doen.

Kan ik de begrenzer er in laten of zal ik hem er uit halen?

mvg,

Dus je bent al eens eentje verloren want bij een begrenzer zitten gewoonlijk 2 AB's.
Je zou jhet kunnen proberen maar ik denk niet dat de scooter volledig ontgrensd zal rijden.

Dus je bent al eens eentje verloren want bij een begrenzer zitten gewoonlijk 2 AB's.
Je zou jhet kunnen proberen maar ik denk niet dat de scooter volledig ontgrensd zal rijden.
bij de zaak waar ik de scooter had gekocht hadden ze deze begrenzer er standaard in gezet en er maar 1 sleutel bij gegeven helaas.

Ik zou zeggen probeer het uit en laat het ons weten, ik ga er vanuit dat je het toerental regelt met het potmetertje? Zo ja dan lijkt me dat helemaal uit draaien hem zou moeten ontgrenzen, of iig tot zn max toerental laat draaien (begrenst op te hoog rpm waardoor je niks merkt)