Begrenzer op welke kabel ?

gillesrav

New Member
Hallo, ik wil een toeren begrenzer steken. Mijn scooter staat bij de passende scooters. De rode draad moet op de pick up kabel die naar de cdi gaat . Ik heb een foto van mijn elektrisch schema. Kan iemand mij aantonen welke kabel die pick up kabel precies is ? Bedankt !
 

Attachments

  • 08620128-789D-4F8B-A8A2-4FD85718CC7D.jpeg
    08620128-789D-4F8B-A8A2-4FD85718CC7D.jpeg
    179.8 KB · Views: 31
Advertisement - register to remove this

De pickup is rood omcirkeld.
De pickup-draad heb ik geel gemaakt, deze vertrekt uiteraard bij je pickup-spoel en arriveert bij je cdi.
Bij deze draad staat in het schema L/Y dit is dus een blauw/gele draad.
De aftakking van je begrenzer kun je dus op een willekeurige plek kiezen van deze draad.


pickupdraad.png
 
BBB73682-85F0-451F-B30B-11D9882DDF9E.jpegIk heb alles geïnstalleerd maar het werkt niet.De rode draad zit goed in een connectie. En de zwarte zit op mijn kader. Aan welke schroef moet ik draaien? Naar links of rechts ? En gaat die dan sneller of trager ?
 
View attachment 60748Ik heb alles geïnstalleerd maar het werkt niet.De rode draad zit goed in een connectie. En de zwarte zit op mijn kader. Aan welke schroef moet ik draaien? Naar links of rechts ? En gaat die dan sneller of trager ?
Dat is even uitvogelen maar zoals sparky hierboven zegt hoe het aangesloten moet worden is juist ofwel hebje toch iets fout gedaan zou eens op youtube opzoeken heb je videos zat en als ie dan nog niet reageert ben ik er zeker van dat er toch iets niet correct is.
 
Back
Top