begrenzer op fire fox met startblokering mogelijk?

RichardXP

Banned
Is een begrenzer wel mogelijk op een fire fox met sesamo startblokering?(volgens de vorige eigenaar niet daarom deze vraag). Mijn setup nu is malossi sport 70 cc, 17,5 mm carb en orginele uitlaat. Als ik met deze setup geen 2 kw haal dan is het ook goed maar ik denk dat niemand dat kan zeggen of wel?
Als iemand een begrenzer heeft met een firefox met sesamo startblokering reageer dan ook.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Chrizzyk
Firefox het zelfde blok als aerox je ken er hendig begrenzer indouwen gewoon op rood witte draadje van de cdi en klaar.
Jah zover waren wij ook al8P het gaat er alleen om dat er een startonderbreker opzit. En ik had het nagevraagd en hij had idd ook een creco startonderbreker dus die kan je proberen
 
Ik heb bij scootparts gekeken maar ik zie alleen een Pinasco begrenzer. Of is die toerenbegrener van het merk Creco?(staat er in ieder geval niet bij) Of die digitale begrenzer? Eerst wil ik een begrenzer proberen voordat ik mijn scoot weer orgineel maak.
 
richardxp bij scootfix in dordt hebben ze die begrenzer liggen, meteen als je binnenkomt in de vitrine rechts van je. Als je hem niet ziet moet je het ff aan vincent (die kale :)) vragen. Past gewoon op je firefox.
 
Mijn scooter is niet standaard maar als ik geen goed werkende begrenzer kan vinden dan maak ik hem standaard!!! Maar dan ga ik wel bij scootfix kijken (helemaal vergeten ). Ik wilde een 2dehandse begrenzer kopen maar een nieuwe is altijd beter(garantie). Dus deze kan dicht.
 
begrenze gaat echt wel op een ff alleen de onsteking van een vuurvos (is dacht ik ducati) kan er wat minder goed tegen. maar als je het alleen voor de rollenbank gebruikt.

en met die setup haal je de 2 dus zekerste weten. en daar hoef je nog niet eens een afstel talent voor te zijn.

ik heb een malossi 50 @ pia en mijne heeft dik 2.3 op de rollenbank
 
ja je denkt toch niet dat ik zomaar met begrenzer aan ga rijden. Ik zat ook aan een cdi met ingebouwde begrenzer te denken maar die zijn een beetje te duur voor iemand zonder werk :-). Dan nog maar een klein vraagje. Kan je het goed horen als je begrenzer aanstaat? Zo ja dan heeft het natuurlijk geen zin. Toch?
 
hoe bedoel je best wel goed(stotteren etc?).
Maar als je een nieuwe begrenzer koopt hoort hij het toch te doen en als hij het niet doet lijkt me dat je dan garantie hebt en dus een nieuwe krijgt.
 
als je volgas geeft merk je toch dat hij een beetje inhoud qua toeren, mijn dealer geeft geen garantie meer op begrenzers omdat veel mensen er mee lopen te kloten en dat ze dan stuk gaan. En zeggen dat ze dan stuk zijn :d
 
Originally posted by SimJoc
Met deze setup haal je waarschijnlijk geen 2 Kw, en voor zover mij bekend is kan er gewoon een begrenzer op. Een maat van mij had dat ook.

wtf 2 kw niet met die setup? Ik heb geen verstand van die kw enzow, maar wat voor setup heb je ongeveer voor 2 kw of 1,9 kw te halen?
 
Back
Top