Begrenzer op binnenrotor?

Ties1905

Well-Known Member
Goeiendag heb eem een vraag,

heb sinds kort een binnenrotor op m'n aerox, een hpi2006 met lichtspoel, maar is hier ook een begrenzer voor te krijgen?

mvg

Advertisement - register to remove this

:? koop je een binnenrotor, wil je een begrenzer, hou dan gewoon je stnd ontsteking.

iig voor op straat, weet niet met wat je verder rijdt?

en dan je rotor slopen...
werkt overigens hetzelfde als een normale ontsteking dus moet met een doorsnee begrenzer gewoon kunnen.

Verder een malossi sport, 21 dellorto, malossi vario en delta clutch koppeling, maja ik vraag je niet om een mening, wel?

Ik wil gewoon graag weten of je er een begrenzer op aan kunt sluiten en dan wel waar

mvg

Op zo'n setup merk je dus al helemaal niks van zo'n rotor.
Overigens zal die begrenzer vast wel aan te sluiten zijn, maar goed zal het echt niet zijn voor je rotor.

Ik meen dat een begrenzer normaal op de signaaldraad en 1 draad op massa moet.

Verder een malossi sport, 21 dellorto, malossi vario en delta clutch koppeling, maja ik vraag je niet om een mening, wel?

Ik wil gewoon graag weten of je er een begrenzer op aan kunt sluiten en dan wel waar

mvg

mja..
een mening mag altijd toch ? :)
en persoonlijk vind ik deze mening toch behoorlijk op zn plaats..
het is toch onzin om met dit soort spul een binnenrotor te kopen en dan ook nog eens een begrenzer erop te gaan zetten IMO :)
als je hard wil rijden moet je ook de boetes accepteren..

en er zal vast wel een begrenzer te fixen zijn alleen gok ik dat het dan helemaal niet meer rijd als je het schakelaartje omzet :)

Back