This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Begrenzer Nieuwe Tekening ;)

nberlijn

Weet iemand of dit zal werken moet het idee van de magneet begrenzer hebben, ik heb het eregister, gister en vandaag geprobeerd de hele dag maar ik krijg steeds dikke koortsluiting met die + en, enzo en kan echt niet vinden wat ik fout doe! Kan iemand me A.U.B helpen ! tnx !

Heb het precies zoals de (zelf gemaakte) tekening!

Tekening :

Last edited:
Het is me al gelukt na wat klote aan alles en wissele op het relais en de + van de schakelaar af te halen Hij werkt nu zoals hij hoort te werken ! Contact aan = begrenst , schakelaar indrukke en ontgrenst, contact uit en aan is weer begrenst, en erna herhaalt het hele tijd door

Weet niet of zo`n ding nog veel effect zal hebben. Denk als je met 80km geklokt ben en de scooter rijd ineens 60 max dan valt dat gewoon op.

Maar als je een handleiding hebt zal ik die ook wel willen ontvangen. Is deze begrenzer niet schadelijk?

Weet niet of zo`n ding nog veel effect zal hebben. Denk als je met 80km geklokt ben en de scooter rijd ineens 60 max dan valt dat gewoon op.

Maar als je een handleiding hebt zal ik die ook wel willen ontvangen. Is deze begrenzer niet schadelijk?

Begrenzer is denk ik wel schadelijk ja.... maja je moet ook opletten waar je hard en waar je zacht rijd he , het is geluk bij een ongeluk of geen geluk...

mja, zou je wat info willen doorsturen?? Email adres staat in mn profiel of stuur me een PM plz

Kheb het gemaakt zonder tekening dus weet niet precies of ik het uigetekent krijg, kheb wel fotos enzo... maar kben nu druk bezig met me ontsteking verloopig die is al een tijdje dood ofzo dus ben bezig met me binnenrotor voorlopig erna maak kwel een topic eervan