Begrenzer in demper van Yasuni R

bassie123

Well-Known Member
e jongens ik heb een Yasuni R kevlar onder mn zip sp. Ik heb de begrenzer van de uitlaatpoort vanzeflsprekend deruit gehaald maar ik hoorde dat er ook een begrenzer in de demper zit. Is dit zo? en zo ja is het dan verstandig om deze eruit te halen of ga die dan nie beter rijden en maak die bijv. alleen maar meer herrie. Ik heb ook trage gasreactie zou dat daar ook iets mee te maken kennen hebben. Kheb verder sproeier 70 4,3 rolle varioring deruit en blauwe hebo trekvere . Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

bij mijn runner heb ik meteen allebij de begrenzers eruit gehaalt en het geluid was niet extreem daardoor oid. ik kan dus niet zeggen of het scheel met of zonder begrenzer in de demper maar het word begrenzer spreekt toch een beetje voor zich denk ik.
 
het scheelt zeer zeker wel wat , maar het is ook per scooter verschillend hoe de scooter er op reageert...

ik zou overigens eerder de begrenzer voor laten zitten dan in de demper ,die in de demper raakt verstopt op den duur , die is veel te nauw.

maar haal de demper er maar af en de begrenzer er uit als die er nog in zit..
 
de begrenzing die ik al in de demper van yasuni's heb gezien is vreselijk
en het houdt zeker vermogen tegen, het is echt een buisje dat
dichtgepitsd is met een nauwe doorgang

of deze begrenzers in elke yasuni's (Z/R) zitten, weet ik niet, maar vermoed van wel

haal je demper er eens af en check het, ik zou het er eigenlijk uithalen :)
 
Back
Top