begrenzer eruit hoe doe ik dat?

kokki

Well-Known Member
hallo allemal, ik ben hier nieuw. ik wil graag de begrenzer eruithale van mijn scooter viraggio sensa, om de normale snelheid te berijken van een 50cc 4tack motor. maar ik weet niet waar dit zig bevindt?! alle invormatie zijn welkom, alvast bedankt, gr kokki.

Advertisement - register to remove this

Viraggio Sensa? Nog een hang-ching-wang-bang nasi merk..
Zou het eigenlijk niet weten, de enige begrenzers die een 4 takt vaak hebben is een vario-ring of een opstaande vario bus en een begrensde CDI.

Als ik jou was zou ik gewoon even wat googlen ;)

Hmmm ik weet vrij weining van chineese dingen, ook omdat het vaak anders is dan normaal
Maar ik zou inderdaad even gaan kijken naar je vario (ring of plaat) en misschien is er een buisje op je uitlaat gelast om je uitlaat ook begrensd te hebben.

Oja als je niet weet waar vario zit : Haal carterkap los (als je tenminste normale carter enzo hebt ) en als het goed is zie je 2 grote ronde dingen
vario en koppeling (koppeling is normaal gesproken de achterste:P)
Succes stuur anders even pic van je uitlaat en binnenkant carter

bedankt allemal, ik zal inderdaat ff de carter eruit monteren, en zien hoe eruit is. ik heb dit nog noit gedaan, maar er is niet de eerste keer dat ik sleutelen aan een scooter. ik heb vroeger die echter scooter gehad van de jaren 60 tot 80 ! die waaren pas scooters!! gr.

Heyy ik ben nieuw en ik heb onlangs een sherco 50cc sm 2024 model gekocht en ik zou hem willen ontgrenzen wat zou ik moeten doen ( geel groene kabel doorknippen of begrenzer ontkoppelen ) en waar zit deze begrenzer want ik heb al gekeken en kan hel niet echt vinden.
Iem tips wat ik moet losmaken van kappen of iets ?

Heyy ik ben nieuw en ik heb onlangs een sherco 50cc sm 2024 model gekocht en ik zou hem willen ontgrenzen wat zou ik moeten doen ( geel groene kabel doorknippen of begrenzer ontkoppelen ) en waar zit deze begrenzer want ik heb al gekeken en kan hel niet echt vinden.
Iem tips wat ik moet losmaken van kappen of iets ?
het eerste wat ik zou doen is je eigen topic maken ipv er een van 14+ jaar oud heropenen.

het tweede is de varioring eruit.

ten 3e je cdi vergelijken met andere cdi's ik ga ervanuit dat je dezelfde cdi hebt als de meeste chineze gy6 scooters dus even je bloknummer checken, via google kun je de motorcodes vinden die zeggen welk blok je hebt. dan bestel je een (onbegrensde) cdi voor jouw blok.

Back